تبیان، دستیار زندگی
ست   هم‌اكنون شبكه جهانی اینترنت در حوزه‌های علمیه كشور گسترش فراوانی یافته و در خدمت روحانیان است.  گسترش اینترنت در حوزه ها اظهار داشت: حوزه‌های علمیه در سراسر كشور پایگاه‌های خوبی درباره مسایل دینی و معر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اینترنت در خدمت حوزه‌های علمیه است

هم‌اكنون شبكه جهانی اینترنت در حوزه‌های علمیه كشور گسترش فراوانی یافته و در خدمت روحانیان است.

گسترش اینترنت در حوزه ها اظهار داشت: حوزه‌های علمیه در سراسر كشور پایگاه‌های خوبی درباره مسایل دینی و معرفتی ایجاد كرده‌اند كه با استقبال جوانان داخل و خارج از كشور مواجه شده‌است.
وی افزود: شبكه اینترنت، یك ابزار دوگانه است كه برخی، از آن برای ترویج مسایل غیراصولی و غیراخلاقی استفاده می‌كنند، اما باید بدانیم كه این شبكه، ابزار مناسبی برای هدایت است.
حجت الاسلام سقایی بی‌ریا افزود: حوزه‌های علیمه از فرصتی كه این ابزار در اختیارشان قرار داده، در حد قابل قبولی برای هدایت و آگاه‌سازی بهره گرفته‌اند.
وی گفت: ترویج مسایل مذهبی و دینی با استفاده از ابزارهای مدرن باید با ایجاد بانك‌های اطلاعاتی بر روی شبكه گسترش یابد.
مشاور رییس جمهوری در امور روحانیت، درباره سخنان اخیر پاپ گفت: این سخنان، جز اتهام به اسلام و مسلمانان چیز دیگری نبود و چون خالی از حقیقت بوده، در بین مردم جهان از اهمیت برخوردار نیست.
وی افزود: از فردی مانند پاپ انتظار می‌رود واقعیتهای مذهبی، تاریخی و دینی را بیشتر از این درك كنند و سخنان را سنجیده‌تر ابراز كنند. رسا