تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از تدفین 11 شهید گمنام در پنج نقطه استان خبر داد و اظهار کرد:میانگین سن شهدای گمنام 19 تا 23 سال است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تشییع و تدفین پیکر مطهر 11شهید گمنام در گیلان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از تدفین 11 شهید گمنام در پنج نقطه استان خبر داد و اظهار کرد:میانگین سن شهدای گمنام 19 تا 23 سال است.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
رسول جلائی

‌رسول جلائی  با بیان اینکه 31 مرداد، دو شهید گمنام در سیاهکل تشییع و تدفین می‌شود،گفت:این شهر میزبان شهید 20 ساله از عملیات خیبر در منطقه عملیاتی مجنون و شهید 23 ساله از عملیات بدر در منطقه عملیاتی شرق دجله است.

وی ادامه داد:دوم شهریور ماه دو شهید گمنام در بوستان ملت رشت خاکسپاری می‌شوند و بوستان ملت میزبان شهید 21 ساله از عملیات کربلای چهار در منطقه عملیاتی سهیل و شهید گمنام 19 ساله از عملیات والفجر1 در منطقه عملیاتی فکه است.

جلائی از تشییع و تدفین سه شهید گمنام در شهر اسالم خبر داد و افزود:مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام هفتم شهریور ماه در شهر اسالم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:شهر اسالم نیز میزبان شهید گمنام 22 ساله از عملیات محرم در منطقه شرهانی، شهید دیگر شهید 21 ساله از عملیات کربلای چهار در منطقه جزیره سهیل و سومین شهید 20 ساله در عملیات بدر در منطقه شرق دجله است.

جلایی با بیان اینکه همزمان با هفتم شهریور رضوانشهر نیز میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس است،یادآور شد:این شهید گمنام 20 ساله در منطقه عملیاتی زبیداد به شهادت رسیده است و در ایستگاه رادار پدافند هوایی پونل به خاک سپرده خواهد شد.

جلائی با بیان اینکه شهر حویق پنجمین نقطه خاکسپاری شهدای گمنام در گیلان است،خاطرنشان کرد:نهم شهریور همزمان با روز عرفه پیکر سه شهید گمنام در شهر حویق خاکسپاری می‌شوند.

وی شهید 28 ساله از عملیات بدر در منطقه شرق دجله،شهید 20 ساله از عملیات خیبر در منطقه عملیاتی مجنون و شهید 22 ساله از عملیات کربلای4  در جزیره سهیل از شهدایی هستند که در شهر حویق به خاک سپرده خواهند شد.

مراسم وداع با شهدای گمنام در مناطق مشخص شده مورد تدفین برگزار می‌شود.


منبع: ایسنا