تبیان، دستیار زندگی
گردهمایی شورای روسای ادارات اداره کل و شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران در فضایی صمیمی برگزار شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معلم اگر دیده شود معجزه خواهد کرد

گردهمایی شورای روسای ادارات اداره کل و شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران در فضایی صمیمی برگزار شد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

معلم اگر دیده شود معجزه خواهد کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه که در محل سالن کنفرانس برگزار گردید, مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن استماع نظرات روسای ادارات اداره کل, بر انسجام و ایجاد همفکری و هم افزایی بیشتر تاکید نموده و اظهارداشت: مدیر موفق کسی است که افراد زیر مجموعه خود را هدایت, حمایت , پشتیبانی و نظارت نماید.

مهندس باقری با اشاره به اینکه از همه ارکان و مجموعه آموزش و پرورش شهر تهران باید صدایی واحد شنیده شود اظهارداشت: تیم منسجم و کارآمد زمانی تشکیل می شود که هدف مشترکی را دنبال کنند.

وی هدف اصلی برای آموزش و پرورش شهر تهران را ارتقای جایگاه و کیفیت تربیت در مدارس به ویژه در دوره ابتدایی قلمداد نمود و افزود: تاثیر عملکرد و همه ی فعالیت ها باید در سطح مدارس احساس شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران داشتن هدف, استراتژی و فهم مشترک در برنامه ها را یادآوری نمود و گفت: همه تلاش ما ارتقای کیفیت بخشی مدارس است.خط مقدم این فعالیت ها زمانی است که یاددهی و یادگیری صورت می پذیرد.

وی خواستار نهادینه کردن احترام و تکریم همکاران فرهنگی در آموزش و پرورش شد و ادامه داد: باید کاری کنیم تا معلم دیده شود.معلم اگر دیده شد معجزه خواهد کرد.

باقری با تاکید بر ارتقای توانمندی مدرسه و نیروی انسانی بر فراهم نمودن فضایی که در آن کارهای خوب معلمین ارائه شود و جامعه ی فرهنگیان مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند تصریح نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران هدف از برگزاری این جلسه را گفتگو و تبادل نظر در خصوص برنامه ها و فعالیت همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران بیان نمود و خواستار ارتقای کار تیمی در راستای عملیاتی کردن اهداف اسناد بالادستی خصوصا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش