تبیان، دستیار زندگی
وزیرآموزش و پرورش با بیان اینكه آموزش و پرورش زیرساخت نیروی انسانی همه دستگاه ها و نهادهای كشور را آماده می كند و سرمایه ارزشمند آن، نیروی انسانی كارآمد و توانمند است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با اتكا به نیروی انسانی توانمند می‌توانیم بر بسیاری از مشكلات فائق آییم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینكه آموزش و پرورش زیرساخت نیروی انسانی همه دستگاه‌ها و نهادهای كشور را آماده می كند و سرمایه ارزشمند آن، نیروی انسانی كارآمد و توانمند است، گفت: با اتكا به نیروی انسانی توانمند در آموزش و پرورش، می توانیم بر بسیاری از مشكلات فائق آییم.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

با اتكا به نیروی انسانی توانمند می‌توانیم بر بسیاری از مشكلات فائق آییم

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بعداز ظهرامروز سیدمحمدبطحایی در بدو ورود به ساختمان مركزی این وزارتخانه در دیدار جمعی از معاونان، مدیران و كارشناسان حوزه ستادی، اظهاركرد: یكی از پشتوانه های اصلی پذیرش مسئولیت، وجود نیروهای فعال و كارآمد است، این موضوع را درجریان ارائه برنامه های خود دركمیسیون ها و فراكسیون‌‌ های مختلف مجلس شورای اسلامی، بارها اعلام نموده ام.

وی با بیان اینكه سایردستگاه های اجرایی همواره از نیروهای آموزش و پرورش برای پست های مختلف مدیریتی استفاده می كنند، تصریح كرد: درحال حاضر، آموزش و پرورش با مسائل و مشكلات فراوانی مواجه است، اینجانب یقین دارم با كمك و همكاری معلمین، مدیران وكارشناسان و با حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت می ‌توانیم در راستای اجرای سند تحول بنیادین و دستیابی به چشم اندازهای نوین آموزش وپرورش مترقی حركت كنیم.

عضوكابینه دولت دوازدهم، رأی نمایندگان مجلس به وزیر را به رأی كلیت آموزش و پرورش عنوان كرد و گفت: رأی بالای نمایندگان، ‌مسئولیت را برای اینجانب سنگین ‌تر می ‌كند، قطعاً هرقدر آموزش و پرورش با كیفیت مطلوب‌ تر به دانش آموزان ارائه شود، بسیاری از مشكلاتی كه امروز با آن مواجه هستیم، رخ نخواهد داد.

بطحایی ادامه داد: باید تلاش كنیم در مدارس به دانش آموزان، موضوعاتی آموزش داده شود تا نیازهای جامعه را مرتفع كند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش