تبیان، دستیار زندگی
آن  زندگی‌نامه،‌ فیلم، عكس، دست‌خط‌ها و مجموعه‌ای از سخنرانی‌های علامه جعفری (ره) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن   در دسترس علاقمندان قرار گرفت.  موسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری (ره) به مناسبت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه آثار علامه جعفری در نمایشگاه قرآن

زندگی‌نامه،‌ فیلم، عكس، دست‌خط‌ها و مجموعه‌ای از سخنرانی‌های علامه جعفری (ره) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن   در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

موسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری (ره) به مناسبت سالگرد رحلت این عالم فرزانه، سه نرم‌افزار جدید را با نام‌های: «از دریا به دریا» ، «آهنگ خورشید 1» و «آهنگ خورشید 2» شامل زندگی‌نامه،‌ فیلم، عكس، دست‌خط‌ها و مجموعه‌ای از سخنرانی‌های علامه جعفری (ره) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال عرضه كرده است.
این موسسه به تازگی ده عنوان از كتاب‌های آیت الله محمد تقی جعفری (ره) را تجدید چاپ كرده كه از این میان «سه شاعر»، «جبر و اختیار»، «اخلاق و مذهب»، «مولوی و جهان‌بینی‌ها» به چاپ دوم و «فلسفه و هدف زندگی»، «ایده‌آل زندگی و زندگی ایده‌آل»، «قرآن نماد حیات معقول» به چاپ سوم و «موسیقی از دیدگاه فلسفی و روانی» و «عرفان اسلامی» به چاپ چهارم و «نیایش امام حسین(ع) در صحرای عرفات» به چاپ پنجم رسیدند.
همچنین كتاب‌های «عرفان اسلامی» و «وجدان» مرحوم علامه جعفری به زبان انگلیسی ترجمه و اثر «طرح ژنوم انسانی» به عنوان جدیدترین اثر این استاد روانه بازار شده است.  rasa