تبیان، دستیار زندگی
می مدیر كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نشستی به بیان عملكرد سه ماهه این اداره كل پرداخت.  مدیر كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته از سوی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت از فعالیت‌های فرهنگی رسالت اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیر كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نشستی به بیان عملكرد سه ماهه این اداره كل پرداخت.

مدیر كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته از سوی این اداره كل در طول سه ماه گذشته،  اذعان  داشت رسالت اصلی این اداره، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی استان قم است.
وی افزود: از جمله كارهای فرهنگی انجام شده در این مدت، برگزاری همایش تولدی دوباه در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با پیام آیت‌الله مكارم شیرازی، تجلیل از خبرنگاران با حضور آیت‌الله نوری همدانی، امحاء سی دی‌های غیر مجاز با حضور مراجع قانونی، برگزاری جشنواره طلیعه ظهور با موضوع مهدویت و برپایی نمایشگاهی از آثار ارسالی به این جشنواره بود كه مورد بازدید شخصیت‌های دینی، سیاسی و فرهنگی همچون آیت‌الله سبحانی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، مدیر حوزه علمیه قم، جمعی از علما و روحانیان، رییس قوه قضاییه، مشاوران رییس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
حجت‌الاسلام رسایی با اشاره به اهمیت رویدادهای مهم سیاسی كشور از جمله مسأله انتخابات و فن‌آوری هسته‌ای و ایجاد بازتاب مناسب از این رویدادها در جهان، گفت: برای بیان مسایل سیاسی با شیوه‌های هنری، فراخوانی با موضوع انرژی هسته‌ای اعلام و با استقبال فراوانی روبرو شد.
وی برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی، هنری رضوی، اعلام فراخوانی با موضوع حضرت معصومه (س) و دومین جشنواره نماز و نیایش از نگاه دوربین را از كارهای آینده این اداره عنوان كرد. رسا