تبیان، دستیار زندگی
کنسرت شهریور ماه گروه « نوشه » آخرین کنسرت تلفیقی پاپ گروه است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آلبوم «نوشه» پاییز به بازار می آید

کنسرت شهریور ماه گروه « نوشه » آخرین کنسرت تلفیقی پاپ گروه است.

بخش هنری تبیان
نیوشا بریمانی

نیوشا بریمانی سرپرست گروه « نوشه » در رابطه با کنسرت پیش رو در تالار وحدت گفت:کنسرت شهریور ماه گروه «نوشه » به خوانندگی احسان کرمی تمدید دو کار قبلی ماست  و شرکت فروغ فلق امور مربوط به تمدید کنسرت در تالار وحدت را پیگیری کرده است . گروه « نوشه »بعد از یک سال برنامه ای را به صورت رسمی اجرا خواهد کرد. امیدوارم اجرای پیش رو پاسخی به استقبال مخاطبان باشد .این اجرا با مساعدت های دکتر پرهام صوفی تهیه کننده و مدیر اجرایی میسر شد. از حضور صمیمانه ایشان در کنار گروه بسیارخوشحالم هستم.

نیوشا بریمانی در رابطه با فعالیت های آینده گروه عنوان کرد:بعد از ماه صفر اولین آلبوم گروه با خوانندگی احسان کرمی به نام « نوشه » به بازار خواهد آمد. در این آلبوم که با تغییر سبک گروه « نوشه » همراه است، امیر میلاد نیکزاد و اشکان رضایی تنظیم و آهنگسازی آثار را به عهده دارند . شاعران جوانی نیزبه عنوان ترانه سرا در کار حضور پیدا کرده اند. ساز اصلی گروه که کمانچه است همچنان وجود دارد و تمام نوازندگان خانم نیز در گروه «نوشه» به کار خود ادامه خواهند داد .

وی افزود : کنسرت شهریور ماه گروه «نوشه» آخرین کنسرت تلفیقی پاپ گروه است و بعد از به بیرون آمدن آلبوم جدید و تغییر سبک شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود .

کنسرت گروه «نوشه » به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی احسان کرمی شنبه ۱۱ شهریور ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت .


منبع: صبا