تبیان، دستیار زندگی
نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ وزارتخانه ای در کشور به گستردگی وزارت کشور از جهت موضوعی و جغرافیایی نداریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نماینده ممسنی: رحمانی‌فضلی در ۴ سال گذشته به خوبی از پس وزارت کشور برآمده است

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ وزارتخانه‌ای در کشور به گستردگی وزارت کشور از جهت موضوعی و جغرافیایی نداریم.

بخش سیاست تبیان

مسعود گودرزی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، مسعود گودرزی که در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور سخن می‌گفت، تصریح کرد: وزارت کشور وزارتخانه‌ای گسترده با وظایفی فراوان است که رحمانی فضلی در ۴ سال گذشته به خوبی از پس آن برآمده است.

وی افزود: در دوره مسئولیت آقای رحمانی فضلی انتخابات با نشاط ریاست جمهوری با مشارکت حداکثری و بی‌سابقه ناشی از تلاش صادقانه همکاران وزارت کشور، سند موفقیت مدیریت کلان این وزارتخانه بود. همینطور در حوزه سیاسی شاهد عملکرد مطلوب کمیسیون ماده ۱۰۰ بودیم؛ به نحوی که هیچ درخواستی بدون پاسخ نمانده بود.

نماینده ممسنی خاطرنشان کرد: در حوزه مرزی، ساماندهی مرزنشینان و کولبران و رفع مشکلات سرزمینی و در حوزه اقتصادی ساماندهی مشکلات پدیده شاندیز مسئله‌ای که نیم میلیون نفر را درگیر خود کرده بود و حرکت در مسیر سیاست‌های ابلاغی رهبری از اقدامات شایان توجه آقای رحمانی فضلی در دوره مسئولیت‌شان در وزارت کشور بود.


منبع: ایسنا