تبیان، دستیار زندگی
ود سال تحصیلی 86-85 مدرسه علمیه معصومیه قم طی مراسمی با حضور اساتید و طلاب همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز شد. حجت الاسلام قوامی - مدیر مدرسه معصومیه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه مبارک رمضان گفت: تقارن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه معصومیه عنوان شد : طرح استعداد سنجی در مدرسه معصومیه قم اجرا می شود

سال تحصیلی 86-85 مدرسه علمیه معصومیه قم طی مراسمی با حضور اساتید و طلاب همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز شد.

حجت الاسلام قوامی - مدیر مدرسه معصومیه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه مبارک رمضان گفت: تقارن ماه جهاد با نفس و تحصیل علوم دینی را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: انسان باید همواره در جهاد باشد زیرا برای برداشتن موانع و رسیدن به کمال است و سبب رفع علایق مادی و دنیوی می شود.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه با اشاره به ساختار آموزشی این مدرسه گفت: با تلاش های گسترده، مدرسه عالی معصومیه با 70 دانش پژوه به منظور تعمیق در دانش اندوزی و پاسخگویی به نیازهای روز و ایجاد پشتوانه علمی و پژوهشی راه اندازی شد.

حجت الاسلام قوامی از اجرای طرح استعدادسنجی در این مدرسه با همکاری موسسه امام خمینی و نیز افتتاح تالار بزرگ مدرسه معصومیه جهت برگزاری مراسم و همایش های علمی و فرهنگی خبر داد.

در ابتدای این مراسم معاونت های فرهنگی، آموزشی و پرورشی با ارایه گزارشی از عملکرد خود به تبیین راهکارهای مناسب برای ارتقاء توان علمی اخلاقی و فرهنگی طلاب پرداختند.