تبیان، دستیار زندگی
ود سایت کتابخانه تخصصی فقه و اصول حوزه علمیه قم با ارائه اطلاعات کتابشناختی بیش از 10 هزار عنوان کتاب فعالیت خود را آغاز کرده و اولین شماره نشریه تخصصی و الکترونیکی این کتابخانه در ماه آینده منتشر خواهد شد. به گزارش مهر م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت کتابخانه تخصصی فقه و اصول راه اندازی شد / نشریه الکترونیکی فقه و اصول منتشر می شود

سایت کتابخانه تخصصی فقه و اصول حوزه علمیه قم با ارائه اطلاعات کتابشناختی بیش از 10 هزار عنوان کتاب فعالیت خود را آغاز کرده و اولین شماره نشریه تخصصی و الکترونیکی این کتابخانه در ماه آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش مهر مدیر کتابخانه تخصصی فقه و اصول با بیان این خبر گفت: سایت این کتابخانه به آدرس www.feghlib.comفعالیت آزمایشی خود را از چندی پیش آغاز کرده و تاکنون اطلاعات بیش از 10 هزار جلد کتاب به این سایت وارد شده است و به مرور عناوین کتاب ها، مجلات، پایان نامه ها و نسخه های خطی و سنگی این کتابخانه در این سایت قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام "مهریزی" افزود: انتشار نشریه دیجیتالی کتابخانه نیز مراحل نهایی خود را گذرانده و تا یک ماه آینده شماره اول آن منتشر خواهد شد. قالب این نشریه اطلاع رسانی بوده و شامل اخبار و گزارش هایی در حوزه مطالعات فقهی و حقوقی، معرفی مجموعه های موجود در کتابخانه، نرم افزارهای فقهی- حقوقی خواهد بود. این نشریه برای مشترکان آن به صورت پست الکترونیکی ارسال می شود. چگونگی اشتراک این نشریه در سایت قرار گرفته است.

وی افزود: 11هزار و 482 عنوان کتاب در 18 هزار و 890 مجلد، 207 عنوان نشریه در 5 هزار و 800 مجلد، دو هزار عنوان مقاله تحقیقی، 94 حلقه سی دی ، 420 عنوان پایان نامه ، 43 جلد کتاب خطی، 40 نسخه کتاب عکسی و 380 جلد کتاب سنگی در این کتابخانه موجود است.