تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی نماد مدرسه محوری است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره نوجوان خوارزمی نماد مدرسه محوری است

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی نماد مدرسه محوری است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

جشنواره نوجوان خوارزمی نماد مدرسه محوری است

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان رضوی، عظیم محبی، درآیین اختتامیه سومین جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: این جشنواره نماد مدرسه محوری و نقش آفرینی تمام عوامل دخیل در امر تعلیم و تربیت است.

مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزاری این جشنواره را در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: یکی از راهکار های تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه فرهنگ کار آفرینی است که جشنواره نوجوان خوارزمی و بازارچه های کار و فناوری که در دل آن تشکیل می شود کمک شایانی به توسعه این فرهنگ می کنند.

وی خاطرنشان كرد: سیاست کلان ما برای برگزاری دورآینده این جشنواره نیز حمایت کارآفرینی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است لذا از تمام مدیران کل و معاونین آموزش متوسطه استان ها می خواهم در جلسات شورای آموزش و پرورش استان ها وقتی را به این موضوع اختصاص داده و سهمی را از بودجه کار آفرینی برای این جشنواره در نظر بگیرند.

گفتنی است؛ سومین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در قالب 185 دانش آموزان دختر و 108 دانش آموز پسر برگزیده استان های سراسرکشور درپنج رشته پژوهش علمی، مسابقات آزمایشگاهی، دست سازه، زبان انگلیسی و زبان و ادبیات فارسی به مدت دو روز به رقابت پرداختند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش