تبیان، دستیار زندگی
منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران گفت: قطعاً رأی ما نسبت به آقای نجفی تغییر نخواهد کرد و انتخاب نهایی ما و شهردار منتخب تهران آقای نجفی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سوگندنامه شهردار تهران آماده شد

منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران گفت: قطعاً رأی ما نسبت به آقای نجفی تغییر نخواهد کرد و انتخاب نهایی ما و شهردار منتخب تهران آقای نجفی است.

بخش اجتماعی تبیان

زهرا نژادبهرام

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس؛ زهرا نژادبهرام درباره انتخاب هیأت رئیسه پنجمین دوره شورای شهر تهران، اظهار داشت: هنوز انتخابات در این خصوص برگزار نشده است.

وی، تأکید کرد: امروز درباره انتخاب هیأت رئیسه شورای پنجم تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: جمع‌بندی‌های لازم امروز صورت می‌گیرد و در نهایت هیأت رئیسه شورای پنجم نیز مشخص خواهد شد.

نژادبهرام در پاسخی به پرسشی مبنی بر اینکه اولویت نخست شورای پنجم از یکم شهریور ماه چیست، گفت: قطعاً بدهی شهرداری و درآمدهای جاری شهر در اولویت نخست شورا و مدیریت شهری جدید قرار می‌گیرد و در این خصوص نیز نجفی به عنوان شهردار جدید تهران اطلاعات لازم را کسب کردند و با آقای قالیباف نیز جلسه‌ای داشتند.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران درباره تدوین سوگندنامه شهردار تهران نیز اظهار داشت: سوگندنامه آماده شده است و قطعاً آقای نجفی با توجه به اینکه در گذشته یکی از اعضای شورا بوده است کاملاً با مسائل شهری آشناست و همدلی و همراهی با شورا را دارد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا شهردار جدید معاونان خود را به اعضای شورا معرفی کرده است، گفت: هنوز معاون‌های شورا معرفی نشدند ولی قطعاً رأی ما نسبت به آقای نجفی تغییر نخواهد کرد و انتخاب نهایی ما و شهردار منتخب تهران آقای نجفی است.


منبع: خبرگزاری فارس