تبیان، دستیار زندگی
در این نشست به همكاری سازمان فنی و حرفه ای استان تهران برای در اختیار قراردادن مراكز آموزشی به دانش آموزان متوسطه دوم و آموزش آنها تاكید شده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح مهارت آموزی دانش آموزان شاخه نظری در راستای خود اشتغالی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، نشست تخصصی و مهارت آموزی  شاخه نظری با هدف گسترش و تعمیق مهارت های فردی برای ارتقای سطح خود باوری  ملی  و تقویت  روحیه كار ، تلاش و فرهنگ كارآفرینی و مسئولیت پذیری  دانش آموزان با حضور معاونین دفتر متوسطه، در اداره كل  آموزش  و پرورش شهر تهران برگزار  شد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

طرح مهارت آموزی دانش آموزان شاخه نظری در راستای خود اشتغالی

در این نشست به همكاری سازمان فنی و حرفه ای استان تهران برای در اختیار قراردادن مراكز آموزشی به دانش آموزان متوسطه دوم و آموزش آن ها تاكید شده است .

در ادامه رفیعی معاون آموزش متوسطه شهر تهران گفت: براساس راهكار 5-6 سند تحول و توجه به كارآفرینی و توسعه  آموزش های مهارتی لازم است دانش آموزان حداقل یك مهارت 150 ساعته را در طی دوران تحصیل خود بگذرانند و به همین منظور در شهر تهران مناطقی به عنوان مجری این طرح انتخاب خواهند شد كه بر اساس دستورالعمل های مربوطه عمل نمایند . از نكات برجسته این طرح این است كه  به مهارت های جدید و به روز و درآمد زا كه بر اساس میل و رغبت دانش آموزان باشد، توجه شده است.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش