تبیان، دستیار زندگی
بانک پاسارگاد، در راستای ایفای رسالت های اجتماعی خود، یک جلد کتاب نفیس قرآن طباخ را جهت بهره مندی علاقمندان، پژوهشگران و محققان، به استانداری مرکزی و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اهداء کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهدای کتاب نفیس قرآن‌طباخ

بانک‌پاسارگاد، در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، یک جلد کتاب نفیس قرآن طباخ را جهت بهره‌مندی علاقمندان، پژوهشگران و محققان، به استانداری مرکزی و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اهداء کرد.

بخش اجتماعی تبیان
اهدای کتاب نفیس قرآن‌طباخ

به گزارش تبیان به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، این کتاب نفیس به خط عبدالله طباخ هروی، از قرآن‌های نفیس و کم‌نظیر گنجینه‌ی آستان قدس رضوی است که در سال 1394 با حمایت بانک‌پاسارگاد چاپ و رونمایی شد. بانک‌پاسارگاد طرح اهدای کتب نفیس به نهادها، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، استادان و فرهیختگان را از چندی پیش آغاز کرده‌ و همچنان ادامه خواهد داد.

در مراسم اهدای این کتاب، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی از اقدامات مثبت دکتر قاسمی و بانک‌پاسارگاد در حمایت و ارتقای فرهنگ و هنر کشور قدردانی کرد. همچنین حسن بلخاری رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی نگاه ویژه‌ی بانک‌پاسارگاد را نسبت به فرهنگ و هنر این مرز و بوم ستودنی خواند و آن را شایسته تقدیر دانست.

گفتنی است «مصحف شریف خراسان» در قطع رحلی سلطانی، 33*47 سانتی‌متر مربع، به جهت نوع تذهیب، خوشنویسی و کتابت بی‌نظیر و از بدایع روزگار است؛ در این کتاب چند نوع هنر با هم آمیخته‌ شده که زیبایی و ماندگاری آن را چندین برابر کرده‌است.


منبع: روابط عمومی بانک پاسارگاد