تبیان، دستیار زندگی
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: صیانت اطلاعاتی در ارگان های حساس نظام از طریق حراست ها انجام می شود و این ماموریت مهمی است که وزارت اطلاعات با موفقیت انجام داده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بروجردی: امروز ایران یک تنه حریف همه قدرت‌های بزرگ دنیاست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: صیانت اطلاعاتی در ارگان‌های حساس نظام از طریق حراست‌ها انجام می‌شود و این ماموریت مهمی است که وزارت اطلاعات با موفقیت انجام داده است.

بخش سیاست تبیان

علاء الدین بروجردی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، علاء الدین بروجردی که در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات صحبت می‌کرد ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه‌ی امنیت ملی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: بدون تردید وزارت اطلاعات یکی از مهمترین ارگان‌های تاثیرگذار در عرصه‌ی امنیت ملی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصی علوی به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: آقای علوی از ویژگی‌های لازم برای چنین مسئولیت مهمی برخوردار است. تدین و ولایتمداری، تعامل و سعه  صدر و در کنار آن قاطعیت، حساسیت، سرعت و تصمیم گیری به هنگام در ایشان کاملا مشهود است.

بروجردی تصریح کرد: در این چند سالی که به عنوان کمیسیون تخصصی مجلس با وی ارتباط نزدیکی داشتیم بارها موارد ارجاعی به کمیسیون امنیت را که با وزیر تماس می‌گرفتیم با دقت و حساسیت پیگیری کرده و نتیجه را اطلاع می‌دادند و این احساس مسئولیت در چنین جایگاهی ارزشمند است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین بیان کرد: بدنه وزارت اطلاعات مجموعه‌ای که این مسئولیت خطر را به عهده دارند و عمل می‌کنند از مدیران ارشد تا نیروهای اطلاعاتی وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند. افرادی ولایتمدار و متدین و کارا هستند و از نزدیک که در شورای امنیت کشور حضور دارم و چند تن از معاونین وزیر اطلاعات را هم در آنجا دیده‌ام می‌دانم که اشراف و حساسیت آنها نسبت به امور مهم بسیار بالاست.


منبع: ایسنا