تبیان، دستیار زندگی
شد دفتر جنبش نرم افزاری حوزه علمیه قم، چهارشنبه (22 شهریور) و شنبه (25 شهریور) دو کرسی آزاد اندیشی، نظریه پردازی، نقد و مناظره در اصفهان و قم برگزار می کند. مدیر دفتر جنبش نرم افزاری حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزوی م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه های جدید دفتر جنبش نرم افزاری اعلام شد

دفتر جنبش نرم افزاری حوزه علمیه قم، چهارشنبه (22 شهریور) و شنبه (25 شهریور) دو کرسی آزاد اندیشی، نظریه پردازی، نقد و مناظره در اصفهان و قم برگزار می کند.

مدیر دفتر جنبش نرم افزاری حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزوی مهر با اعلام این خبر گفت: از ساعت 9 تا 12 روز چهارشنبه ( 22 شهریور) نشست علمی با موضوع روشنفکری دینی، فرصت ها و تهدیدها در دفتر تبلیغات اسلامی دفتر اصفهان با حضور حجت الاسلام "پارسا نیا" و "محمد جواد صاحبی" برگزار می شود. دبیر این نشست علمی دکتر "پورفرد" خواهد بود. این سومین نشست علمی است که توسط این دفتر در اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام "نصرتی" افزود: کرسی آزاد اندیشی، نقد و مناظره علمی نیز از ساعت 9 تا 12 روز شنبه (25 شهریور) در ساختمان شماره دو دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با موضوع "سنت و عقلانیت در گذر سنت گرایی" با حضور دکتر پازوکی و دکتر عبدالله نصری تشکیل خواهد شد. دبیر این کرسی حجت الاسلام بابایی خواهد بود.