تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در پی حمایت از گزینه پیشنهادی رییس جمهور به وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر پیشنهادی به وزارت آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد تعلیم و تربیت، فردی اخلاق مدار، مخلص و شفاف در عملکرد است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزیرپیشنهادی آموزش و پرورش، فردی اخلاق مدار، مخلص و شفاف در عملکرد است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در پی حمایت از گزینه پیشنهادی رییس جمهور به وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر پیشنهادی به وزارت آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد تعلیم و تربیت، فردی اخلاق مدار، مخلص و شفاف در عملکرد است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

وزیرپیشنهادی آموزش و پرورش، فردی اخلاق مدار، مخلص و شفاف در عملکرد است

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارتآموزش و پرورش به نقل از استان اردبیل، احمد ناصری با اشاره به خلق حماسه میلیونی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اینک در شرایطی قرار داریم که باید همه با اتحاد و همدلی برای موفقیت دولت تدبیر و امید و پیشرفت ایران اسلامی بکوشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه معرفی سید محمد بطحایی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش این پیام را در پی داشت، که شخص رییس جمهور حساسیت ویژه ای به این وزارتخانه دارد.

وی با عنوان اینکه سید محمد بطحایی جزو بدنه آموزش و پرورش بوده و دارای شخصیت وزین، مؤدب، موقر و اخلاق مدار است، خاطر نشان ساخت: وی به لحاظ داشتن سواد و تخصص در زمینه آموزش و پرورش قطعاً در شرایط کنونی، گزینه ای مناسب برای سکانداری وزارت آموزش و پرورش است.

ناصری از سید محمد بطحایی به عنوان یک معلم تمام عیار یاد کرد و گفت: وی با توجه به حضور سالیان طولانی در آموزش و پرورش، آشنا به مشکلات این نهاد عظیم بوده و بدون شک راه های برون رفت از این مشکلات را تشخیص داده و راهکارهای عملیاتی را نیز ارائه خواهد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل آشنایی سید محمد بطحایی از توانمندی نیروهای جوان و موجود در آموزش و پرورش را از دیگر ویژگی های وی یاد کرد و اظهار داشت: سید محمد بطحایی با مجموع قوانین و مقررات مرتبط با آموزش و پرورش از جمله، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه ششم توسعه، اسناد بالادستی، قانون خدمات کشوری و ... آشنایی کامل دارد.

ناصری ضمن تشکر از رییس محترم جمهور به خاطر پیشنهاد سید محمد بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان ساخت: از نمایندگان محترم مجلس انتظار می رود در آستانه بازگشایی مدارس و با توجه به اینکه آموزش و پرورش بتواند بدون وقفه مسیر خود را ادامه دهد و نیز اگر می خواهیم شاهد تغییرات شگرف در این نهاد باشیم، مثل همیشه و این بار با رای اعتماد خود به وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، دولت تدبیر و امید را همراهی نمایند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش