تبیان، دستیار زندگی
اق وزارتخانه و موسسات حکومتی جهت خدمات رسانی سریع باید در خدمت مردم قرار گیرند.  رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق در ادامه سفر خود به شهر مقدس نجف اشرف با مراجع دیدار و گفت‌وگو كرد. وی عصر دیروز با مرجع شیعیان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاكید حضرت آیت الله سیستانی بر تقویت وزارتخانه ها و مراكز خدماتی عراق


وزارتخانه و موسسات حکومتی جهت خدمات رسانی سریع باید در خدمت مردم قرار گیرند.

رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق در ادامه سفر خود به شهر مقدس نجف اشرف با مراجع دیدار و گفت‌وگو كرد.
وی عصر دیروز با مرجع شیعیان در عراق حضرت  آیت‌الله العظمی سیستانی ملاقات داشت  و از آخرین   توصیه‌های مرجعیت و نیز تازه‌ ترین دیدگاه‌های معظم له  پیرامون تحولات كنونی عراق مطلع گردید.
سید عبدالعزیز حكیم در این دیدار، ضمن تبریك اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی، ایشان  را در جریان آخرین تحولات سیاسی اجتماعی و اقتصادی عراق قرار داد.
رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبكه تلویزیونی الفرات، تأكید كرد: حضرت آیت الله العظمی سیستانی  بر ضرورت ایجاد راه‌حل‌های عملی برای رسیدن به امنیتی پایدار در كشور تأكید داشتند.
سید عبدالعزیز حكیم در ادامه افزود: مرجعیت شیعه تأكید زیادی بر خدمت‌رسانی عمومی از سوی دولت در شهرها و مناطق مختلف عراق داشتند و تشكیل وزارتخانه های مقتدر و قوی را عامل تحقق اهداف دولت در خدمت رسانی گسترده به مردم دانستند.رسا