تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی قایقرانی در هندوستان تیم ملی كوهنوردی در نپال تیم ملی قایقرانی بانوان در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا نهم مهرماه با حریفان خود به رقابت می پردازند. مسابقات دررشته كایاك و تورینگ به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار بانوان

تیم ملی قایقرانی در هندوستان

تیم ملی قایقرانی بانوان در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا نهم مهرماه با حریفان خود به رقابت می پردازند.

مسابقات دررشته كایاك و تورینگ به مدت 5 روز در شهر بوپال هندوستان انجام می شود.

راحله احدپور، هنگامه احدپور، سونیا نوری زاده و ریحانه عمرو در رده سنی بزرگسالان، الما طبری، سمانه ماهینی، الهه خوارزمی و غزاله پوریایی در رده سنی جوانان اعضای تیم ملی قایقرانی بانوان را تشكیل می دهند.

تیم ملی كوهنوردی بانوان كشور فردا عازم كشور نپال می شود

سومین صعود مشترك بانوان آسیا به قله" نیره خوا" به ارتفاع 6159 متر برگزار می شود.

ویدا نامداری از كردستان، زهرا بیات و لاله كشاورز از سیستان و بلوچستان، صدیقه مقدم از زنجان و پروین رضایی از لرستان به سرپرستی خانم ظریفه رحیم زاده فردا تهران را به مقصد بحرین ساعت 15:30 ترك می كنند.

این صعود ازهشتم تا بیست و هفتم مهرماه به طول می انجامد.

در ضمن تیم منتخب كوهنوردی بانوان شنبه جهت صعود به قله آرارات به كشور تركیه اعزام شدند.

این تیم با سرپرستی خانم ها مریم خزایی و پوراندخت بوذری با حضور اعضای تیم پرستو ابریشمی ، آرزو سرتیپ زاده، شهین شهبازی، بی بی هاجراسكندری، پریسا نجم سهیلی، سمیه عسگری، راحله نشاطی، مترجم زاده، آرزو الماسی، نسیم نعمتی و شیما شادمان به مدت یك هفته قله آرارات را به ارتفاع 5139 متر فتح می كنند.