تبیان، دستیار زندگی
وب سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در مجموعه مطالبی، دلنوشته هایی از کاربران و اعضای خانواده تبیان را خطاب به حضرت صاحب الزمان(عج) منتشر کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دلنوشته های تبیانی برای امام زمان(عج)

وب سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان در مجموعه مطالبی، دلنوشته هایی از کاربران و اعضای خانواده تبیان را خطاب به حضرت صاحب الزمان(عج) منتشر کرده است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بخش کاربران موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این مطالب را از منتخب مطالب منتشر شده در صفحات کاربران تجمیع و منتشر کرده است.

«آقا من خودم را گم کرده ام» عنوان یکی از همین مطالب است که توسط کاربران تهیه شده و واگویه هایی را از انتظار و دلتنگی برای حضرت صاحب الزمان(عج) را شرح می دهد. بخشی از این نوشته بدین قرار است:«حضرت آقا من خودم را گم کرده‌ام؛ می‌خواهم خودم را پیدا کنم، چکار کنم؟ آیت الله بهجت (رضوان الله تعالی علیه) فرموده بودند که برو در آن صحن یک اتاق و دفتری است به نام دفتر گمشدگان. بگو: من خودم را گم کرده ام، تا که در بلندگو شما را صدا کنند، ببینید آیا پیدا می‌شوید یا نه!»

علاقه مندان می توانند برای ثبت مطلب در وبسایت تبیان به نشانیhttp://tebyan.net/ مراجعه نموده و پس از عضویت در باشگاه کاربران، صفحه ای را ایجاد نموده و مطالب و تصاویر دلخواه را منتشر نمایند.