تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمهور با بیان اینکه «وزیر بهداشت زحمات زیادی برای اجرای طرح تحول سلامت کشیده است» گفت: اجرای این طرح بسیار سخت و بزرگ بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روحانی: وزیر بهداشت برای اجرای طرح تحول سلامت زحمات زیادی کشید

رئیس‌جمهور با بیان اینکه «وزیر بهداشت زحمات زیادی برای اجرای طرح تحول سلامت کشیده است» گفت: اجرای این طرح بسیار سخت و بزرگ بود.

بخش سیاست تبیان

از قاضی زاده هاشمی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح روز سه‌شنبه در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهمدر دفاع از قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه همه دولت باید برای اجرای طرح تحول سلامت تلاش کنند، اظهار داشت: آقای قاضی زاده از کمبود بودجه اوقاتش تلخ می شد، اما الحمدلله مردم از اجرای این طرح راضی هستند. در 4 سال گذشته وزیر بهداشت تلاش زیادی در این زمینه داشت و همه شما تحرک و سفرهای ایشان را می دیدید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله وزیر بهداشت با نشاط بیشتر در این 4 سال فعال خواهد بود البته اصلاحاتی باید در طرح تحول سلامت ایجاد شود تا بتوانیم با حفظ کیفیت خدمات، هزینه ها را کاهش دهیم.

روحانی گفت: از وزیر بهداشت ساماندهی نظام تشخیص، اجرای پرونده الکترونیک سلامت، سطح بندی خدمات، حذف همپوشانی های بیمه و توسعه توریسم سلامت را می خواهم.


منبع: ایسنا