تبیان، دستیار زندگی
ان   دهمین شماره ماهنامه «اخبار شیعیان»  توسط موسسه شیعه شناسی  منتشر شد.   شماره جدید ماهنامه خبری و تحلیلی شیعیان جهان با موضوعات متنوع؛ مصاحبه، فرهنگی ـ مذهبی، سیاسی، اخبار لبنان، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار شماره جدید ماهنامه اخبار شیعیان

دهمین شماره ماهنامه «اخبار شیعیان»  توسط موسسه شیعه شناسی  منتشر شد.

شماره جدید ماهنامه خبری و تحلیلی شیعیان جهان با موضوعات متنوع؛ مصاحبه، فرهنگی ـ مذهبی، سیاسی، اخبار لبنان، اقتصادی، تحلیل، خبر ویژه، گزارش و معرفی کتاب منتشر شد.
 نمای شیعه عنوان مصاحبه‌ای است که با علامه سید مرتضی عسکری انجام شده است. ایشان با اشاره به دسته‌بندی اصحاب پیامبر اکرم (ص) به نحوه تعامل امیرالمؤمین (ع) با خلفا اشاره می‌کند و راهکارهایی را برای زدودن شبهات عقیدتی از اذهان جوانان ارائه می‌دهد.
عناوین برجسته بخش اخبار فرهنگی ـ مذهبی : برگزاری مراسم اعتکاف در واشنگتن، انتشار کتاب «فروغ ابدیت» به زبان تایی در تایلند، شکوفایی فرهنگی و عمرانی نجف طی سه سال گذشته، همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد تولد پروین اعتصامی در قطر و نابودی صنعت چاپ و نشر کتب شیعی در لبنان.
در ادامه نیز در بخش اخبار سیاسی نیز  عناوین زیر  به چشم می‌خورد:

تحرکات تازه اسرائیل در همسایگی ایران، ممانعت دولت پاکستان از سفر شیعیان این کشور به لبنان، بازتاب گسترده سخنان ضدآمریکایی و ضداسرائیلی صادق المهدی، تشکیل حکومت فدرالی در عراق، به نفع همه احزاب و اقشار عراق است.
در قسمت اخبار لبنان نیز این عناوین را می‌خوانیم: دوران آمریکا در جهان به پایان رسیده است، درخواست آتش‌بس فوری از سوی آیت‌الله سیستانی، عروس خاورمیانه به داماد مقاومت تبدیل شده است، اخوان‌المسلمین مصر فتوای برخی علمای سعودی علیه حزب‌الله را محکوم کرد، مسابقه بین‌المللی سلام بر حزب‌الله، جلوگیری مأموران امنیتی کویت از چاپ عکس‌های سید حسن نصرالله، درخواست مالزی برای ارسال سلاح برای حزب‌الله و ده‌ها عنوان خواندنی دیگر.رسا