تبیان، دستیار زندگی
همزمان با روز ملی ازدواج، پنجمین همایش معرفین و شبکه واسطین طرح همسان گزینی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنجمین همایش «معرفین همسان گزینی» برگزار می‌شود

همزمان با روز ملی ازدواج، پنجمین همایش معرفین و شبکه واسطین طرح همسان گزینی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان برگزار می‌شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

همسان گزینی تبیان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، یکم شهریورماه، سالروز ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) ست که به‌عنوان روز ملی ازدواج نامیده شده است.

در این روز پنجمین همایش دوره ای شبکه واسطین ازدواج طرح همسان گزینی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان در سالن اصلی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود. در این همایش نیم روزه، علاوه بر سخنرانی تخصصی و ارائه گزارش از فعالیت سامانه همسان گزینی در استانهای البرز،تهران،اصفهان و همدان، از واسطین برگزیده این طرح نیز تقدیر خواهد شد.

سامانه همسان گزینی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان در سال 92 رونمایی شده و دیدگاه متنوعی را با تکیه بر واسطین سنتی ازدواج و سنت حسنه وساطت، در زمینه تسهیل و تسریع در ازدواج جوانان معرفی کرد. این طرح در سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفته و شبکه واسطین در استانهای البرز،تهران،اصفهان و همدان راه اندازی شد و به جوانان متقاضی ازدواج خدمات متنوعی را ارائه کرد.

علاقه مندان می توانند اخبار تکمیلی را از روابط عمومی موسسه تبیان پیگیری کنند.