تبیان، دستیار زندگی
یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع عمومی این فراکسیون عصر چهارشنبه درباره نحوه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم جمع بندی کرده و تصمیم گیری می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی با کرباسیان، زنگنه و صالحی

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع عمومی این فراکسیون عصر چهارشنبه درباره نحوه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم جمع بندی کرده و تصمیم‌گیری می‌کند.

بخش سیاست تبیان

فراکسیون نمایندگان ولایی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ علی ادیانی با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با سه نفر از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: امروز صبح کرباسیان وزیر پیشنهادی اقتصاد، زنگنه وزیر پیشنهادی نفت و صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جلسه فراکسیون توضیحاتی را در رابطه با برنامه های خود مطرح کردند.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس همچنین افزود: نمایندگان عضو فراکسیون نیز نظرات خود را در رابطه با سه وزیر حاضر در جلسه و برنامه های آن ها بیان کردند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: عصر چهارشنبه مجمع عمومی فراکسیون تشکیل جلسه داده و در رابطه با وزرای پیشنهادی تصمیم نهایی را اتخاذ کرده و به جمع بندی خواهد رسید.


منبع: ایسنا