تبیان، دستیار زندگی
ود 270دانش پژوه در رشته های تخصصی تفسیر، حدیث، فقه و اصول، فلسفه ، کلام ، تبلیغ و تاریخ در سطح دو (کارشناسی) در سال جدید تحصیلی حوزه علمیه اصفهان پذیرش شده اند. مدیر مراکز تخصصی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفتگو با خبر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مقطع دکتری در حوزه علمیه اصفهان راه اندازی می شود

270دانش پژوه در رشته های تخصصی تفسیر، حدیث، فقه و اصول، فلسفه ، کلام ، تبلیغ و تاریخ در سطح دو (کارشناسی) در سال جدید تحصیلی حوزه علمیه اصفهان پذیرش شده اند.

مدیر مراکز تخصصی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفتگو با خبرنگارحوزوی مهر با اعلام این خبر گفت: دوره جدید رشته های تخصصی، پس از اخذ مجوز از مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در سطح دو(کارشناسی) از سال گذشته در این مرکز آغاز شده است.

حجت الاسلام "هادی زاده" افزود: دانش پژوهان در رشته تخصصی تفسیر 85 واحد، علوم حدیث 88 واحد، فقه و اصول 86 واحد، فلسفه 96 واحد، کلام 77 واحد، تربیت راهنما(تبلیغ) 99 واحد و تاریخ 91 واحد را در قالب دروس عمومی و تخصصی می گذرانند. پذیرش برای هر رشته 40 نفر است که دروس خود را در دو گروه از شهریور ماه و بهمن ماه آغاز می کنند.

وی افزود: مجوز تاسیس رشته تخصصی مهدویت در سطح سه (کارشناسی ارشد) در حوزه اصفهان دریافت شده و در حال برنامه ریزی برای تاسیس دیگر رشته های تخصصی در سطح سه و چهار (کارشناسی ارشد و دکتری ) در حوزه علمیه اصفهان هستیم.