تبیان، دستیار زندگی
شد  اسامى نهایى پذیرفته شدگان سال تحصیلى 86-85 حوزه علمیه جامعه الزهراء(س) قم اعلام شد. به گزارش خبرنگار حوزوی مهر، اسامی پذیرفته شدگان نهایی برنامه تمام وقت و غیر حضوری قمی و شهرستانی (غیر قمی) به همراه اسامی پذیرفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسامى نهایى پذیرفته شدگان حوزه علمیه جامعه الزهرا اعلام شد

اسامى نهایى پذیرفته شدگان سال تحصیلى 86-85 حوزه علمیه جامعه الزهراء(س) قم اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزوی مهر، اسامی پذیرفته شدگان نهایی برنامه تمام وقت و غیر حضوری قمی و شهرستانی (غیر قمی) به همراه اسامی پذیرفته شدگان ذخیره امروز (6 شهریور) در سایت جامعه الزهرا (س) و روزنامه جمهوری اسلامی منتشر شده است.

پذیرفته شدگان شهرستانی برنامه تمام وقت بیش از 200 نفر هستند که در دو نیمه ترم اول (شهریور ماه) و ترم دوم (بهمن ماه) دروس خود را در این مرکز آغاز می کنند. پذیرفته شدگان نیمه اول از 19 تا 21شهریور و پذیرفته شدگان نیمه دوم از 14 تا 18 آبان با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام فرصت دارند. عدم حضور در این زمان به منزله انصراف تلقی شده و از پذیرفته شدگان ذخیره برای ارائه مدارک دعوت خواهد شد.

پذیرفته شدگان برنامه غیرحضوری نیز 530 نفر هستند که در دو قالب نیمه اول و دوم معرفی شده اند. پذیرفته شدگان برنامه غیر حضوری تا 16 شهریور فرصت دارند مدارک خود را به همراه فیش واریزی به مبلغ 20 هزار تومان به عنوان تنخواه کتاب و CDارسالی به شماره حساب 1502181161 بانک تجارت شعبه بلوارامین قم (کد بانک 15020) به بخش غیر حضوری این حوزه ارسال کنند. پذیرفته شدگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جامعه به آدرس www.j-alzahra.comمراجعه کنند.