تبیان، دستیار زندگی
وب سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان همزمان با روز عزای عمومی مردم اصفهان در عزای شهید مدافع حرم محسن حججی، کلیپ سرودخوانی فرزندان شهدای مدافع حرم با عنوان «آماده ایم» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کلیپ صوتی «آماده ایم» در تبیان منتشر شد

وب سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با روز عزای عمومی مردم اصفهان در عزای شهید مدافع حرم محسن حججی، کلیپ سرودخوانی فرزندان شهدای مدافع حرم با عنوان «آماده ایم» را منتشر کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

شهید محسن حججی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بخش گنجینه صوتی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این کلیپ صوتی را از سرودخوانی فرزندان شهدای مدافع حرم تهیه و منتشر کرده است.

این سرود بسیار زیبا توسط «گروه سرود فرزندان شهدای مدافع حرم» اجرا شده که ترجیع بند «ای لشکر صاحب زمان» و «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» در بخشهای مختلف آن تکرار می‌شود. این گروه سرود از فرزندان شهدای مدافع حرم تشکیل شده که در سنین نوجوانی هستند و این سرود زیبا را به رهبر عظیم الشان انقلاب (مدظله العالی) تقدیم کردند.

سرود زیبای «آماده ایم» با مطلع (سخته ولی باید دل کند/ بخاطر تو از دنیا/مردای مرد این رو گفتند/لحظه آخر با مولا) آغاز شده و در حجم تقریبی ۴/۵ مگابایت به صورت صوتی قابل بارگزاری ست.

این کلیپ زیبا همزمان با شهادت مبلغ شهید محسن حججی در سایت تبیان بارگزاری شده و به رایگان و با همه برنامه های دانلود، قابل بارگزاری و اجرا ست.