تبیان، دستیار زندگی
مجمع نیروهای خط امام به مناسبت شهادت محسن حججی بیانیه ای صادر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه مجمع نیروهای خط امام به مناسبت شهادت محسن حججی

مجمع نیروهای خط امام به مناسبت شهادت محسن حججی بیانیه‌ای صادر کرد.

بخش سیاست تبیان

شهید محسن حججی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

شهادت مظلومانه رزمنده دلاور، شهید محسن حججی و تصویر با صلابتش یکبار دیگر جمله معروف امام را در یادها زنده کرد که فرمود:«ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد». مجمع نیروهای خط امام ضمن عرض تسلیت در فقدان این عزیز سعید، مراتب تبریک خود را برای تربیت چنین فرزندان رشیدی اعلام داشته و علو درجات ایشان و ادامه راه آنان را آرزومند است.

متاسفانه آنچه امروز به نام اسلام و در پوستین درندگانی چون داعش، القاعده، طالبان و بوکوحرام در عراق و سوریه و یمن و سومالی و بسیاری کشورهای دیگر آشکار و مشغول نسل کشی و نابودی همه منابع مادی و معنوی مسلمانان هستند، محصول یک سال و یک دهه نیست که بتوان تنها با قدرت نظامی نابودش کرد. هر نفس آزاده‌ای در هر گوشه عالم باید امروز نسبت به خطر این غده‌ی سرطانی احساس خطر و وظیفه کند، پاسداری از حرمت خون سلحشوران با غیرتی چون محسن حججی و هزاران شهید در مبارزه با تروریست‌های چند ملیتی نیازمند هوشیاری و ایفای نقش فعال نهادهای مدنی در جنگی روشنگرانه و ایفای نقشی فعال در خشکاندن بسترهای اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی این شجره خبیثه و جاهل است.

زمانی طولانی از هشدارهای امام خمینی نسبت به غده سرطانی و نامبارک صهیونیزم و زمینه های تثبیت و گسترش آن نمی گذرد که برادران آن‌ها در لباسی جدید بسترهای تحقق اهداف صهیونیسم را در جهان اسلام جستجو می‌کنند.

مجمع نیروهای خط امام ضمن محکومیت جنایت‌های اخیر داعش در سوریه و عراق و جنایات طالبان در افغانستان و نسل کشی حوثی‌های یمن، بار دیگر از همه آزادگان، نهادهای مدنی و جمعیت‌های غیر دولتی در منطقه و جهان می‌خواهد تا برای خشکاندن ریشه‌های خشم و جهل و خشونت عزم خود را جزم کرده و با همه ظرفیت‌های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی بدون توجه به رنگ و نژاد و مذهب و کشور به صف مبارزه با تروریسم سازمان یافته فعلی پیوسته و سربازان و رزمندگان شجاع خود همچون شهید حججی را بیش از پیش یاری کنند.


منبع: ایسنا