تبیان، دستیار زندگی
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران به همراه رحمانی رییس اداره مشاوره شهر تهران در روز شنبه مورخ 21/5/96 به طور سَرزده از پایگاههای انتخاب رشته کنکور مناطق 2 و 6 بازدید به عمل آ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید سرزده معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از پایگاه های انتخاب رشته کنکور

در هر پایگاه بین 3 تا 4 نفر مشاور حضور فعال دارند

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

بازدید سرزده معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از پایگاه های انتخاب رشته کنکور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران به همراه رحمانی رییس اداره مشاوره شهر تهران در روز شنبه مورخ 21/5/96 به طور سَرزده از پایگاه های انتخاب رشته کنکور مناطق 2 و 6 بازدید به عمل آوردند .

کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در حدود 60 پایگاه در مناطق 19 گانه ایجاد گردیده است که در هر پایگاه بین 3 تا 4 نفر مشاور حضور فعال دارند .

وی در ادامه گفت: در پایگاه های انتخاب رشته کنکور برای هر مراجع در حدود 40 دقیقه به صورت فردی و گروهی وَقْتْ صرف می شود، که مراجعین از نحوه انتخاب رشته فرزندان شان رضایت خوبی داشته اند .

کریمی خاطر نشان کرد: در این پایگاهها برای خانواده محترم شهدا و فرهنگیان 40 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است .

امید است که بتوانیم رضایت خانواده های محترم و دانش آموزان عزیز را همواره کسب نماییم و آرامش را در محیط خانواده ها مستولی و حاکم کنیم .

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش