تبیان، دستیار زندگی
ور معاون آموزش حوزه علمیه خواهران منطقه یک کشوری از اعلام فهرست پذیرفته شدگان آزمون مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خبرداد. به گزارش رسا خانم شریفی، ضمن اعلام انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان حوزه‌های علمیه خواهران در پایگاه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام اسامی پذیرفته شدگان حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران منطقه یک کشوری از اعلام فهرست پذیرفته شدگان آزمون مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خبرداد.

به گزارش رسا خانم شریفی، ضمن اعلام انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان حوزه‌های علمیه خواهران در پایگاه اینترنتی کوثر نور گفت: از امروز فهرست چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون ورودی مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، در شبکه جهانی اینترنت قرار گرفته است که داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه ینترنتی کوثر نور به نشانی:http://www.kowsarnoor.net از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران منطقه یك كشور، در ادامه ابراز داشت: داوطلبان باید در مهلتی که به آن‌ها اعلام می‌شود به مدارس علمیه مراجعه نمایند که عدم حضور آنان به منزله انصراف تلقی می‌شود.

وی ظرفیت پذیرفته‌شدگان را در هر پایه تحصیلی و در هر مدرسه علمیه حداکثر سی نفر اعلام و تصریح کرد: برخی از مدارس علمیه در دو نیم سال پذیرش می‌کنند که ظرفیت نام‌نویسی دراین مدارس برای هر پایه تحصیلی حدود شصت نفر است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران منطقه یک کشوری حضور به موقع داوطلبان برای نام‌نویسی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: پس از نام نویسی، از داوطلبان برای انجام مصاحبه دعوت می شود که این مرحله هم با حضور سه تن از اساتید هر مدرسه علمیه و بر اساس دستورالعمل مرکز مدیریت انجام و نمرات جهت اعلام اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان، به مرکز مدیریت ارسال و این مرکز هم پس از جمع‌بندی نهایی، اسامی پذیرفته شدگان قطعی را به مدارس علمیه اعلام می‌نماید.