تبیان، دستیار زندگی
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران ، در دیدار صمیمی سرهنگ فراستی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و هیئت همراه با عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره مسایل اجتماعی و فرهنگی به گفتگو و تبادل نظر پرداختن
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری كارگاه های آموزشی در خصوص فضای مجازی

دیدارصمیمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

برگزاری كارگاه های آموزشی در خصوص فضای مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، در دیدار صمیمی سرهنگ فراستی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و هیئت همراه با عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره مسایل اجتماعی و فرهنگی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در این نسست که با خوش آمد گویی مهندس باقری آغازشد, مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: تلاش و رشادت های نیروی انتظامی برای حفظ امنیت در جامعه و مرزها قابل تقدیر است.

وی بر تقویت همکاری های بین بخشی و تلاش در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی تصریح نمود.

در ادامه این دیدار سرهنگ فراستی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ وظیفه ذاتی نیروی انتظامی را برقراری امنیت برشمرد و نسبت به برگزاری کلاسهای تخصصی آموزشی در خصوص فضای مجازی برای معلمین و فرهنگیان تاکید نمود.

شایان ذکر است طی دو حکم جداگانه از سوی فرمانده نیروی انتظامی, فرمانده انتظامی پایتخت در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به سمت معاون عملیات ناجا و سردار حسین رحیمی به سمت فرمانده انتظامی تهران بزرگ منصوب شدند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش