تبیان، دستیار زندگی
شد همایش حمایت از مقاومت قهرمانانه حزب ‌الله ازسوی جمعی از نهاد‌ها و سازمان‌ های طلاب شبه قاره مرکز جهانی علوم اسلامی‌ در قم برگزار شد. به گزارش مهر در قم، در این مراسم حجت ‌الاسلام سید جواد نقوی نماینده طلاب پاکستان در قم ط...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین در قم برگزار شد

همایش حمایت از مقاومت قهرمانانه حزب ‌الله ازسوی جمعی از نهاد‌ها و سازمان‌ های طلاب شبه قاره مرکز جهانی علوم اسلامی‌ در قم برگزار شد.
به گزارش مهر در قم، در این مراسم حجت ‌الاسلام سید جواد نقوی نماینده طلاب پاکستان در قم طی سخنانی وضعیت فعلی کشور‌های لبنان و فلسطین را بسیار وخیم توصیف کرد و از تمام ملت‌های مسلمان خواست که به جای شعار دادن‌ها و صدور بیانیه، عملاً به یاری حز‌ب‌الله بشتابند.

وی سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات ننگین اسراییل درلبنان و فلسطین را جرمی‌ آشکار دانست و یادآور شد: اگر یک نوجوان بدون سلاح فلسطینی برای دفاع از سرزمین خود، سنگی به سوی تانک‌های اسراییل پرتاب کند. بنگاه‌های تبلیغاتی جهان که دم از حقوق بشر می‌زنند او را تروریست معرفی نموده و صد‌ها قرار داد علیه او تصویب می‌کنند در حالی که اسراییل با سلاح‌های ممنوعه مردم بی‌دفاع و خانه‌های آنان را زیر آماج بمباران قرار داده ولی هیچ یک از سازمان‌های مدعی حقوق بشر قدمی‌بر نمی‌دارند.

حجت‌الاسلام غلامحسین متو نماینده طلاب کشمیر نیز طی سخنانی ضمن اعلام حمایت کامل خود از حزب‌الله و انتفاضه اظهار داشت: امروز تمام نهضت‌های اسلامی‌و آزادی خواه در سراسر جهان از حزب‌الله لبنان الگو می‌گیرند.

در پایان این همایش بیانیه‌ای صادر شد که در آن ضمن محکوم نمودن جنایات اسراییل، از مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامی، نهاد‌های حقوق بشر خواسته شد تا برای جلوگیری از جنایات اسراییل اقدام کنند.