تبیان، دستیار زندگی
همزمان با نیمه تابستان و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، مجموعه فرهنگی، ورزشی، تفریحی دارالشهداء در منطقه 17 تهران با حضور شهردار منطقه،روحانیون، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولین شهری به دست فرزند شهید مدافع حرم علی یزدانی افتتاح
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه ورزشی دارالشهدا افتتاح شد

همزمان با نیمه تابستان و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، مجموعه فرهنگی، ورزشی، تفریحی دارالشهداء در منطقه 17 تهران با حضور شهردار منطقه،روحانیون، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولین شهری  به دست فرزند شهید مدافع حرم علی یزدانی افتتاح شد.

بخش اجتماعی تبیان
مجموعه ورزشی دارالشهدا افتتاح شد

به گزارش تبیان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، روحانیون وطلاب، معتمدین و دبیران شورایاری محلات، فرمانده سپاه حبیب ابن مظاهر(ع)، روسای ادارات سطح منطقه، خانواده معظم شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم به همراه شهروندان منطقه در آیین افتتاح این مجموعه بزرگ ورزشی حضور داشتند.

در آغاز حجت الاسلام والمسلمین مطلبی امام جماعت مسجد جامع ابوذر بهره برداری از این مجموعه عظیم را حاصل تلاش مدیریت شهری خواند و افزود: ایجاد چنین مجموعه عظیمی عزم جدی مسئولین را می طلبید که به حمدلله اکنون شاهد افتتاح این مجموعه و خدمت بزرگ شهرداری به خانواده معظم شهدا هستیم. همسر شهید مدافع حرم علی یزدانی هم با تقدیر از خدمات شهرداری گفت: شهروندان این منطقه از افتتاح چنین مجموعه عظیمی بسیار خرسندند و برای مدیران شهری دارالشهدای تهران طلب خیر دارند.

این مجموعه ورزشی دارای دوسالن دوقلو ویژه ورزشهای توپی نظیر والیبال،بسکتبال،فوتسال ،هندبال و... ست که برای استفاده بانوان و آقایان مناسب سازی شده و از بهترین امکانات ورزشی برخوردار است.

صداقت پورعباسی دبیر هیئت رییسه شورایاری هم با اشاره به تلاش شبانه روزی مدیریت شهری در تکمیل این مجموعه ورزشی گفت: شهروندان این منطقه سالهای زیادی شاهد وضعیت بد این محدوده در حریم جنوبی خط آهن تهران تبریز بودند که به حمدلله در طول سالهای گذشته و با تدبیر مدیران محترم این منطقه، این محدوده وسیع تبدیل به یک مجموعه بزرگ ورزشی تفریحی شده که می تواند پاسخگوی نیاز و خواست شهروندان فهیم منطقه بوده و کمبود سرانه های ورزشی و رفاهی منطقه را نیز تا حدود زیادی بهبود ببخشد.

شهردار منطقه 17 تهران نیز طی سخنانی کوتاه، افتتاح این مجموعه را حاصل تلاش همه همکاران خدوم خود در شهرداری منطقه دانست و افزود: این مجموعه بزرگ ورزشی با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری منطقه 17 و با استفاده از آخرین فناوری های روز ساخته شده و جهت بهره برداری در اختیار شهروندان محترم منطقه قرار می گیرد.

عباسی نامگذاری این مجموعه به نام «دارالشهدا» را وامدار چهارهزار شهید گلگلون کفن این منطقه دانست و اظهار داشت: این مجموعه بزرگ ورزشی تفریحی که در قسمت جنوب شرقی منطقه 17 قرار دارد ، برای حفظ یاد و خاطره شهیدان گلگلون کفن این منطقه که در سالهای دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام اسلامی شدند، به نام «دارالشهدا» نامیده شده و به دست پربرکت خانواده معظم شهدای مدافع حرم نیز افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی راه اندازی سالن ورزشهای توپی را اقدامی مفید در جهت افزایش سرانه ورزشی این منطقه نامید و خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی دارای دوسالن دوقلو ویژه ورزشهای توپی نظیر والیبال،بسکتبال،فوتسال ،هندبال و... ست که برای استفاده بانوان و آقایان مناسب سازی شده و از بهترین امکانات ورزشی برخوردار است. وجود چنین مجموعه ای می تواند نیاز شهروندان این منطقه را به سالن ورزشی در حوزه ورزش آماتور، آموزشی و حرفه ای تامین نموده و برای تمامی گروه ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.


منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه17

شهردار منطقه 17 با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این مجموعه نوید استفاده رایگان از امکانات این مجموعه را داد و تصریح کرد: شهروندان محترم این منطقه در جریان تمامی مراحل آماده سازی این مجموعه بودند و حضورشان در این مراسم هم نشان از استقبال ویژه از خدمات و امکانات این مجموعه دارد که به برکت وجود حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضور بابرکت خانواده معظم شهدا، اعلام می کنم که از هم اکنون و تا اطلاع ثانوی، استفاده از تمامی امکانات این مجموعه و برای همه اقشار آزاد و رایگان خواهد بود.

مجموعه ورزشی دارالشهدا شامل دو بخش تفریحی و ورزشی ست که شامل سالن بازی های توپی، زمین بازی کودکان ، زمین اسکیت ، مسیر دوچرخه سواری، بوستان آموزش ترافیک ست که در همجواری فضای تفریحی خانوادگی در قسمت جنوبی منطقه17  قرار گرفته و پیش بینی می شود علاوه بر استقبال خوب شهروندان، در ارتقای فرهنگ ترافیکی و اهداف کمپین «آسمان آبی،زمین پاک» موثر باشد.