تبیان، دستیار زندگی
مدیر مسئول انتشارات «ستارگان درخشان» با اشاره به فعالیت های آتی این نشر تخصصی حوزه دفاع مقدس از انتشار دو عنوان کتاب ـ مستند «زمستان» و «بمباران» خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«زمستان» و «بمباران» از «ستارگان درخشان» می‌رسد

مدیر‌مسئول انتشارات «ستارگان درخشان» با اشاره به فعالیت‌های آتی این نشر تخصصی حوزه دفاع مقدس از انتشار دو عنوان کتاب ـ مستند «زمستان» و «بمباران» خبر داد.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
غلامحسین قاسمی

غلامحسین قاسمی، مدیر‌مسئول انتشارات «ستارگان درخشان» در گفت‌‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) با اعلام خبر انتشار 100 عنوان کتاب تا پایان سال جاری،‌ درباره تازه‌های این نشر اظهار کرد: کتاب‌‌های «ماه نشان» و «یاران ماه» با موضوع سبک زندگی شهدای دانشجو به‌صورت هر صفحه یک پیام در قالب خشتی، به تازگی منتشر شده است. ویژگی این کتاب، نقاشی به تناسب هر پیام است.

وی افزود: «چه کسی به جای من دفن شد؟» نوشته مظاهر کریمی از آزادگان جنگ تحمیلی همچنین «یک بسیجی ساده» به‌صورت مستند ـ کتاب شامل زندگی‌نامه شهید حسین مقیمی‌زاده منتشر شده است.

رمان «نورا» با محوریت شهیدانه‌های شهدای دانشجو و جستاری در سبک زندگی دانشجویان شهید منتشر شده است. رمان «عملیات‌های مهندسی» با نگاهی به فعالیت‌های موثر مهندسی در دوران دفاع مقدس نیز در آستانه انتشار است

وی با اشاره به کتاب‌های در دست چاپ ادامه داد: مجموعه چهار جلدی «نبرد نار و نور» با محوریت جنگ نرم و نگاه به احادیث تا هفته آتی به بازار نشر عرضه می‌شود. تدوین این مجموعه از سوی دکتر محمد‌جواد قاسمی انجام شده است.

این ناشر حوزه دفاع مقدس گفت: کتاب «گردان قاطریزه» به‌صورت کتاب ـ مستند تدوین شده و به احتمال زیاد در هفته دفاع مقدس منتشر و رونمایی می‌شود. کتاب ـ مستند‌های «زمستان» با محوریت جنگ در مناطق غرب کشور همچنین «بمباران» با موضوع بمباران شهر‌ها و رویداد‌‌های پشت جبهه نیز به زودی منتشر می‌شود.

قاسمی درباره کتاب‌های در دست تدوین نشر ستارگان درخشان افزود: کتابی با موضوع فعالیت نیروهای تعاون در دوران دفاع مقدس نیز در مرحله تدوین قرار دارد. تحویل پیکر شهدا و اطلاع‌رسانی به خانواده‌ آن‌ها از‌ جمله وظایف نیرو‌‌های تعاون است. انتشار این کتاب به احتمال زیاد همزمان با برگزاری دهه فجر انجام می‌شود.

این فعال حوزه نشر اظهار کرد: رمان «نورا» با محوریت شهیدانه‌های شهدای دانشجو و جستاری در سبک زندگی دانشجویان شهید منتشر شده است. رمان «عملیات‌های مهندسی» با نگاهی به فعالیت‌های موثر مهندسی در دوران دفاع مقدس نیز در آستانه انتشار است

منبع: ایبنا