تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات دیوان عالی کشور در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه، یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر را گرامی داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تبریک روابط عمومی دیوان عالی کشور به‌مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات دیوان عالی کشور در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه، یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر را گرامی داشت.

بخش حقوق تبیان

دیوان عالی کشور

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ هاشمی مدیرکل روابط عمومی دیوان عالی کشور در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»

امام خامنه ای (مدظله العالی)؛ خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند.

قسم به "قلم" چرا که بهانه‌ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی‌شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای «خبر» خلاصه شویم.

ایفای رسالت خبرنگاری با سه رکن دقت، صحت و سرعت از ارزشمندترین و والاترین وظایفی است که هر خبرنگار متعهدی با تأسی گرفتن از خبرنگاران شهید بالاخص محمد صارمی می‌تواند در آن راه گام نهد و با تقید دوصدچندان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و إرق به میهن اسلامی در انتشار اخبار کید دشمنان را به خودشان بازگرداند.

همچنین خبرنگاران محترم اجتماعی خاصه خبرنگاران فعال در عرصه اخبار قضایی می توانند همواره با تلاش های بی شائبه خود یاور دستگاه قضا بوده و با پوشش اخبار صحیح و دقیق درک درستی را از نحوه اداره امور قضایی به مردم ایران اسلامی ارائه نمایند.

در پایان یاد و خاطره همه شهدای اصحاب رسانه را گرامی داشته و سالروز قلم زنان در عرصه حق و حقیقت و یاوران توانمند مدیران دستگاه‌های اجرایی میهن اسلامی یعنی خبرنگاران را به این قشر خدوم از صمیم قلب تبریک عرض می‌نمایم.

امیر هاشمی . مدیر اداره روابط عمومی و تشریفات دیوان عالی کشور


منبع: ایسنا