تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از آمادگی 1500 پایگاه انتخاب رشته وزارت آموزش و پرورش برای داوطلبان کنکور 96 خبر داد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آمادگی 1500 پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش برای کنکور 96

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از آمادگی 1500 پایگاه انتخاب رشته وزارت آموزش و پرورش برای داوطلبان کنکور 96 خبر داد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

آمادگی 1500 پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش برای کنکور

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مسعود شکوهی در خصوص پایگاه‌ های انتخاب رشته آموزش و پرورش برای داوطلبان کنکور 96 ، اظهارکرد: این مراکز در سراسر کشور بعد از اعلام نتیجه اولیه کنکور شروع به فعالیت کرده و تا آخرین روز انتخاب رشته به کار ادامه می‌دهند.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش ادامه‌ داد: 1500 پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش در سراسرکشور و تمامی مناطق آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به داوطلبان کنکور 96 هستند و با توجه به وسعت منطقه و حجم داوطلبان در برخی مناطق در چند پایگاه به جای یک پایگاه استفاده می‌شود.

وی، تصریح کرد: مبالغ در نظرگرفته شده توسط مراکز مشاوره براساس تصمیم استان‌ ها اعلام می‌شود اما به طور میانگین مبلغی بین 20 تا 50 هزار تومان را برای این کار اختصاص دادیم.

شكوهی با اشاره به اینکه دراین مراکز مشاوران مجربی استفاده شده است، یادآورشد: توصیه می‌کنیم داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور سراسری 96 به طور حضوری به پایگاه‌ها مراجعه کنند چرا که این مساله بخش مهمی از زندگی آن ها را شامل می‌شود و مراجعه حضوری می‌تواند در انتخاب صحیح کمک کننده باشد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش