تبیان، دستیار زندگی
با توجه به جدول شهریه فوق و هزینه­های ثبت­نام مندرج در آن، این امکان نیز فراهم گردیده است تا داوطلبان عزیز در صورت تمایل بتوانند آزمون­های سنجشِ یازدهم را به تعداد مورد نیاز و دلخواه، انتخاب و ثبت­نام نمایند؛ به ­عنوان مثال، داوطلب می­تواند متقاضی سه نوبت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آزمون های آزمایشی سنجشِ یازدهــم ویژه دانش آموزان پایه یازدهم، بخش دوم

طی سال  های اخیر و بر اساس مصوبات مراجع قانونی مربوطه، سوابق تحصیلی سال یازدهم متوسطه نقش تعیین کننده ای در سرنوشت داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه  ها و مؤسسات آموزش عالی ایفا نموده است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

آزمون های آزمایشی سنجشِ یازدهــم ویژه دانش آموزان پایه یازدهم، بخش دوم

زمان و نحوه توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون های سنجشِ یازدهم:

کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجشِ یازدهم، برای کلیه داوطلبان سراسر کشور از روز سه شنبه قبل از هر آزمون منحصراً از طریق سایت اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی: www.sanjeshserv.ir توزیع می گردد و داوطلبان با مراجعه به سایت اینترنتی فوق الذکر نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام می نمایند.

شهریه آزمون های آزمایشی سنجشِ یازدهم:

آزمون های آزمایشی سنجشِ یازدهــم ویژه دانش آموزان پایه یازدهم، بخش دوم

شرکت تعاونی خدمات آموزشی سازمان سنجش، هم چون سنوات گذشته، برای متقاضیان بیش از یک نوبت آزمون تخفیفاتی در نظر گرفته است که این امکان را میسر می  نماید تا در صورت افزایش تعداد مراحل، از تخفیف بیشتری بهره مند گردند و در این جهت برای سال 96-97 شیوه اعمال تخفیف شهریه آزمون را برای متقاضیان بیش از یک آزمون در جهت رفاه حال داوطلبان عزیز به کار گرفته است تا ضمن تجمیع فرآیند ثبت نام برای هر یک از دانش آموزان در کلیه مراحل، امکان پرداخت شهریه کمتری برای ثبت نام فراهم شود.

جدول شهریه آزمون های آزمایشی سنجشِ یازدهم:

آزمون های آزمایشی سنجشِ یازدهــم ویژه دانش آموزان پایه یازدهم، بخش دوم

با توجه به جدول شهریه فوق و هزینه های ثبت نام مندرج در آن، این امکان نیز فراهم گردیده است تا داوطلبان عزیز در صورت تمایل بتوانند آزمون های سنجشِ یازدهم را به تعداد مورد نیاز و دلخواه، انتخاب و ثبت نام نمایند؛ به  عنوان مثال، داوطلب می تواند متقاضی سه نوبت آزمون مرحله ای و یک نوبت آزمون جامع باشد.

البته با توجه به اینکه آزمون های آزمایشی سنجش، مجموعه آزمون هایی است که هر یک مکمل دیگری است و شرکت در تمامی آن ها، داوطلب را گام به گام آماده تر می نماید لذا توصیه می شود که داوطلبان عزیز در کلیۀ آزمون های تابستانه، مرحله ای و جامع (11 نوبت آزمون) به طور یکجا ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است که داوطلبان، برای استفاده بیشتر از تخفیف پلکانی، بهتر است تعداد مراحل و نوبت های بیشتری از آزمون ها را خریداری نمایند تا ضمن برخورداری از تعداد آزمون های آزمایشی سنجشِ یازدهم، از تخفیف بالاتری نیز بهره مند شوند. بدیهی است که مطلوب ترین حالت ثبت نام برای داوطلبان از نظر هزینه پرداختی، ثبت نام یکجا در 9 نوبت آزمون (1 تابستانه + 6 مرحله + 2 جامع) است که در این صورت، با احتساب تخفیف ویژه000/360 ریالی، متوسط شهریه هر آزمون 000/210 ریال و مجموعاً 000/890/1 ریال است.

ضمناً به اطلاع داوطلبان می رساند که در هنگام ثبت نام و پس از انتخاب نوبت  های آزمون از سوی داوطلب، برنامه ثبت  نام اینترنتی به  طور خودکار، وجه را با احتساب تخفیف محاسبه می نماید.

لازم به  ذکر است که جدول تکمیلی مربوط به هزینه  های ثبت  نام، برای داوطلبانی که مایل به انتخاب آزمون  های آزمایشی سنجشِ یازدهم به  صورت تلفیقی هستند، در سایت اینترنتی ثبت  نام آزمون ها (www.sanjeshserv.ir) درج شده است.

نحوه ثبت نام:

پرداخت اینترنتی: داوطلبان علاقه  مند به شرکت در آزمون های آزمایشی سنجشِ یازدهم در سراسرکشور می توانند با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و مراجعه به سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjeshserv.ir نسبت به ثبت  نام در این آزمون ها اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.

نکته مهم:

لازم به ذکر است که خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت  نام، نشان دهنده ثبت  نام نهایی داوطلب نبوده و لازم است که وی بعد از خرید کارت اعتباری (دریافت شماره پرونده و شماره رمز) به لینک ثبت  نام مراجعه نموده و  ثبت  نام خود را نهایی و شماره پرونده و کد پی گیری 16 رقمی دریافت نماید.

داوطلبان گرامی، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت  نام در صورت داشتن هر گونه سؤال در خصوص شرایط و ضوابط ثبت  نام، می  توانند با خط ویژه: 42966-021 (صدای داوطلب) تماس حاصل نمایند. ساعات تماس: صبح 8:30 الی 12:30 و عصر 13:30 الی 16:00

ثبت نام گروهی از طریق مدارس: دبیرستان هایی که مایل هستند برای سهولت ثبت نام به صورت یکجا از دانش آموزان خود ثبت نام به عمل آورند، بعد از مطالعه دقیق دستورالعمل ثبت  نام مدارس همکار، درصورت داشتن هرگونه سؤال می  توانند در ساعات: صبح 8:30  الی 12:30و عصر 13:30 الی 16:00  با شماره تلفن های: 88844791 الی 88844793 تماس حاصل نمایند.

نکات مهم:

1- ثبت نام کلیه نوبت ها و مراحل آزمون ها از جمله آزمون جامع نیز در این مرحله انجام می شود و توصیه می شود که برای برخورداری از حداکثر تخفیف در شهریه پرداختی، ثبت نام در کلیه مراحل درخواستی را یکجا انجام دهید.

2- وجه پرداخت شده بابت ثبت نام به هیچ عنوان قابل استرداد نیست؛ لذا داوطلبان در این خصوص دقت لازم را به عمل آورند.

ثبت نام حضوری: ثبت نام برای کلیه داوطلبان سراسری کشور از طریق سایت اینترنتی به نشانی: www.sanjeshserv.ir امکان پذیر است و دفتر مرکزی شرکت به نشانی: تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح شمالی (نرسیده به میدان هفت تیر)، خیابان نوری اسفندیاری، پلاک 50، تلفن: 88321455 نیز آماده ثبت نام از مراجعان در ساعات اداری است.

راهنمای نحوه ثبت نام اینترنتی آزمون های آزمایشی سنجشِ یازدهم

مراحل ثبت نام:

گام اول: پرداخت مبلغ ثبت نام و دریافت شماره پرونده و رمز عبور (پرداخت از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و به صورت اینترنتی است).

گام دوم: تکمیل فرم ثبت نام (در سایت ارایه شده است: لینک ثبت  نام آزمون های آزمایشی سنجش ـ ثبت  نام جدید).

گام سوم: دریافت کد پی گیری 16 رقمی ثبت نام.

منبع: پیک سنجش