تبیان، دستیار زندگی
منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: شهردار تهران قطعا پنج شنبه معرفی می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهردار تهران پنج‌شنبه معرفی می‌شود

منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: شهردار تهران قطعا پنج شنبه معرفی می شود.

بخش اجتماعی تبیان
شهردار تهران پنج‌شنبه معرفی می‌شود

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، حسن خلیل آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست امروز منتخبان شورای شهر پنجم تهران گفت: در جلسه امروز قرعه کشی میان ۵ نامزد نهایی سمت شهردار تهران صورت گرفت و مقرر شد نامزدهای این پست روز چهارشنبه و پنج شنبه برنامه های خود را اعلام کنند.

خلیل‌آبادی تصریح کرد: امروز هر پنج نامزد شهرداری تهران برنامه هایشان را به صورت مکتوب به ما ارائه دادند که این برنامه ها از سوی منتخبان شورای شهر بررسی خواهد شد.

وی افزود: روز پنج شنبه و پس از صحبت هر ۵ نامزد شهرداری تهران، رأی گیری صورت می گیرد و شهردار معرفی خواهد شد.

منتخب شورای پنجم شهر تهران با اشاره به دیگر موضوعات جلسه امروز گفت: در این جلسه همچنین گزارش ساختار و چارت تشکیلاتی شورا از سوی آقای شجاع پوریان و مدیرکل تشکیلات شورا ارائه شد.

خلیل آبادی در پاسخ به این سوال که آیا جلسات شورای پنجم به صورت قطعی در روزهای شنبه  و چهارشنبه برگزار خواهد شد ادامه داد: این موضوع هنوز نهایی نشده، این جلسات منتخبان در حال حاضر روزهای شنبه و چهارشنبه است اما ممکن است این جلسات پس از استقرار شورای پنجم در همان روزهای یک شنبه و سه شنبه برگزار شود.

براساس شنیده ها کم حجم ترین برنامه ارائه شده توسط نامزدها مربوط به حسین مرعشی و پرحجم ترین برنامه به لحاظ کمیت متعلق به محسن مهرعلیزاده بوده است.


منبع: خبرگزاری مهر