تبیان، دستیار زندگی
فصل دوم مجموعه تلویزیونی «پرستاران» امشب ۱۶ مرداد با پخش قسمت پایانی به اتمام می رسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«پرستاران» به ایستگاه پایانی رسید

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «پرستاران» امشب ۱۶ مرداد با پخش قسمت پایانی به اتمام می رسد.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
پرستاران

سریال «پرستاران» در دو فصل ۲۶ قسمتی درگروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شد. تصویربرداری این سریال ۲۳ مرداد ۹۵ آغاز شد و اولین قسمت از فصل نخست آن از ۲۵ بهمن سال گذشته آغاز شد و ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ با پخش قسمت ۲۶، پرونده فصل اول این مجموعه بسته شد.

فصل دوم سریال «پرستاران» هم از چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ با پخش بیست و هفتمین قسمت از شبکه یک آغاز شد و امشب دوشنبه ۱۶ مرداد قسمت پنجاه و دوم به نقطه پایان می رسد.

این مجموعه تلویزیونی زندگی چند پرستار را به نمایش در آورد که در یک اورژانس فعالیت می‌کنند، البته فقط به زندگی حرفه‌ای آنها نمی‌پردازد بلکه داستان‌هایی از زندگی شخصی این پرستاران و تعاملات آنها با کادر درمانی را نیز روایت کرد.

فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، فریبا نادری، امین زندگانی، مهدی صبایی، سیاوش خیرابی، صفا آقاجانی، مریم یوسف، رضا توکلی، محمد عمرانی، اشکان اشتیاق، نسرین نکیسا، ایمان باقری، شهنام شهابی، شهرام قائدی، محمد فیلی و شهرام عبدلی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

قرار است پشت صحنه این سریال فردا سه شنبه ۱۷ مرداد ساعت۲۲:۱۵ به مدت تقریبی یک ساعت از شبکه یک پخش شود.

مجموعه تلویزیونی پرستاران به تهیه کنندگی داود هاشمی و کارگردانی مشترک علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید و شهرام شاه حسینی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است.


منبع: خبرگزاری صبا