تبیان، دستیار زندگی
ند  بسم الله الرحمن الرحیم بعد از سلام تهاجم رژیم اشغالگر اسرائیل به لبنان و كشتار كودكان و زنان و تخریب ویرانگر آنها و ادامه و تشدید حملات وحشیانه و ددمنشانه این رژیم به مردم مظلوم فلسطین و كشتار ده ها انسان بی گناه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله نوری همدانی : مسلمانان جهان تمام توان خود را برای متوقف ساختن جنایات رژیم صهیونیستی بكار گیرند

بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از سلام

تهاجم رژیم اشغالگر اسرائیل به لبنان و كشتار كودكان و زنان و تخریب ویرانگر آنها و ادامه و تشدید حملات وحشیانه و ددمنشانه این رژیم به مردم مظلوم فلسطین و كشتار ده ها انسان بی گناه و زنان و كودكان و تخریب ها كه چند روز است ادامه دارد موجب تاسف شدید گردید.

ما پس از محكوم نمودن این جنایت های ضد بشری و اعمال وحشیانه از مجامع بین المللی و مراكز حقوق بشر می خواهیم كه در برابر این تجاوزات ساكت ننشیند و جلوی این جنایتها را بگیرند و خواستار توقف آنها باشند و از مسلمانان جهان نیز می خواهیم كه وظیفه اسلامی خود كه وحدت و اتحاد و كمك به مظلومان و دفع ظلم و تجاوز از آنها را در نظر بگیرند و تمام توان خود را در متوقف ساختن این جنایتها بكارگیرند.

تعجب است كه داعیه داران حقوق بشر و دموكراسی از اسارت دو نفر از اشغالگران كه با دست پرتوان و مقاوم حزب الله لبنان صورت گرفته است دلسوزی می كنند و حساسیت نشان می دهند اما در برابر كشتار روزانه چندین نفر انسان بی دفاع و زن و كودك در فلسطین كه چند روز است ادامه دارد دم برنمی آورند و به سكوت می گذرانند.

از خداوند متعال توفیق عمل به وظایف اسلامی را برای همه مسلمانان مسالت می نمایم .

حسین نوری همدانی ـ 1358,4,22