تبیان، دستیار زندگی
رد  تشكل "جامعه علمای مسلمان كویت" روز جمعه در بیانیه‌ای جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت لبنان را بشدت محكوم كرد و اقدام حزب‌الله در به اسارت گرفتن دو سرباز اسراییلی در سرزمین‌های اشغالی لبنان را مشروع دانست. ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جامعه علمای مسلمان كویت جنایات صهیونیستها را محكوم كرد

تشكل "جامعه علمای مسلمان كویت" روز جمعه در بیانیه‌ای جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت لبنان را بشدت محكوم كرد و اقدام حزب‌الله در به اسارت گرفتن دو سرباز اسراییلی در سرزمین‌های اشغالی لبنان را مشروع دانست.

به گزارش ایرنا در این بیانیه، اقدام نظامی نیروهای صهیونیستی در قتل‌عام افراد بی‌گناه در لبنان و فلسطین و منهدم كردن تاسیسات حیاتی دو ملت، اقدامی تروریستی مخالف قوانین و مقررات بین‌المللی عنوان شده است.

جامعه علمای مسلمان كویت، جامعه بین‌المللی و سازمان‌های مدافع حقوق بشر را به همكاری برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین فراخواند.

این تشكل در بیانیه خود همچنین كشورهای عرب و اسلامی را به تحرك بیشتر برای محكوم‌كردن جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین و اعلام حمایت قاطع خود از عملیات قانونی حزب‌الله لبنان و جنبش‌های فلسطینی علیه جنایتكاران اسراییلی دعوت كرد.