تبیان، دستیار زندگی
وبسایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مجموعه ای از داستانهای رضوی ویژه نوجوانان را معرفی و منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی مجموعه داستانهای رضوی در تبیان

وبسایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مجموعه ای از داستانهای رضوی ویژه نوجوانان را معرفی و منتشر کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بخش کودک و نوجوان موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این مقاله را با هدف معرفی برترین کتب حوزه کودک و نوجوان در خصوص زندگی ائمه اطهار(ع) تهیه و منتشر کرده است.

منیژه خسروی در این مقاله می نویسد:«این کتابها برای ایجاد شناخت هرچه بیشتر نوجوانان با سیره عملی حضرت امام رضا(ع) نوشته شده و همگی برای گروه سنی ج و نوجوانان مناسب هستند. این کتابها توسط انتشارات مختلفی منتشر شده و در اقصی نقاط کشور در دسترس نوجوانان و سایر علاقه مندان قرار دارد. بیشتر این کتابها بر محور داستان گویی استوار شده و در مورد زندگی حضرت رضا(ع) داستانهای کوتاهی را با مضامین مرتبط با کودک و نوجوان نقل می‌کنند.»

برخی از داستانهای معرفی شده در این مقاله عبارتند از: «ماه غریب من/مسافر خراسان:حضرت امام رضا (ع)/ کمال السید/ مسافر غریب/ امام رضا (ع) برای دبستانی‌ها» که این کتب توسط نویسندگانی همچون «مجید ملامحمدی/مهدی مراد حاصل/حسین سیدی/مسلم ناصری/حسین فتاحی» نگاشته شده و برای نهادینه سازی فرهنگ دینی در میان کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب آگاهی در مورد این کتابها به نشانی http://www.tebyan.net/مراجعه کنند.