تبیان، دستیار زندگی
ند  روحانی برجسته عراقی با صدور بیانیه‌ای حملات رژیم صهیونیستی به خاك لبنان را تجاوزی آشكار برضد مردم این كشور خواند و تاكید كرد: ملت عراق در مقابل این تجاوزگری‌ها ساكت نمی‌نشیند. "مقتدی صدر" در این بیانیه كه روز جمعه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مقتدی صدر: ملت عراق در مقابل تجاوز به لبنان ساكت نمی‌نشیند

روحانی برجسته عراقی با صدور بیانیه‌ای حملات رژیم صهیونیستی به خاك لبنان را تجاوزی آشكار برضد مردم این كشور خواند و تاكید كرد: ملت عراق در مقابل این تجاوزگری‌ها ساكت نمی‌نشیند.

"مقتدی صدر" در این بیانیه كه روز جمعه منتشر شده است از ملت عراق خواست تا به منظور رویارویی با دشمن مشترك در كنار ملت لبنان ایستاده و از آن حمایت كند.

وی افزود: اقدامات رژیم صهیونیستی و تجاوزات این رژیم علیه ملت لبنان، بسیار ناراحت‌كننده است.

این روحانی عراقی درعین حال از آمریكا به عنوان حامی و پشتیبانی این گونه حملات و تجاوز آشكار به حقوق مردم صبور لبنان یاد كرد.

وی گفت: ملت عراق در برابر حملات و جنایت‌های اسراییل دست روی دست نخواهد گذاشت و محال است در برابر این حملات ساكت بماند.

مقتدی صدر در بیانیه خود از مردم عراق و تمامی گروه‌های سیاسی و دینی این كشور خواست تا در مقابل حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی با اتحاد خود از ملت لبنان حمایت كنند.

گفتنی است به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به تاسیسات زیربنایی و شهروندان بی‌دفاع لبنان ، هزاران تن از مردم عراق روز جمعه پس از پایان مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه با اعلام همبستگی با مردم لبنان خواستار قطع سریع این حملات شدند.