تبیان، دستیار زندگی
ته پنجم لیگ برتر حالا كه بازی تیم ملی را دیدید و دلتان برای لیگ تنگ شده این برنامه را همراه داشته باشید . برنامه هفته پنجم رقابتهای لیگ حرفه ای : سه شنبه 8/7/82 عضدی رشت 30/15 : پگاه گیلان – فجر سپاسی شیراز تختی مشهد 30/15 : ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه بازیهای هفته پنجم لیگ برتر

حالا كه بازی تیم ملی را دیدید و دلتان برای لیگ تنگ شده این برنامه را همراه داشته باشید . برنامه هفته پنجم رقابتهای لیگ حرفه ای :

سه شنبه 8/7/82

عضدی رشت

30/15 : پگاه گیلان – فجر سپاسی شیراز

تختی مشهد

30/15 : ابومسلم مشهد- پیكان تهران

حافظیه شیراز

30/15: برق شیراز – شموشك نوشهر

تختی اهواز

30/15: فولاد اهواز – استقلال اهواز

شیرودی تهران

30/15: سایپا تهران – پاس تهران

فولاد شهر اصفهان

30/15: ذوب آهن اصفهان – استقلال تهران

آزادی تهران

30/15 : پرسپولیس تهران – سپاهان اصفهان

زرینچه پس از یك سال به میدان آمد!

جواد زرینچه پس از نزدیك به یك سال با بازوبند كاپیتانی بار دیگر در مقابل تیم راه آهن به میدان رفت تا ثابت كند همچنان می تواند یك بازیكن تاثیرگذار باشد.

كاپیتان جدید تیم صبا باتری كه به عنوان دستیار پرویز مظلومی به این باشگاه آمده به مراتب بهتر از جوانترها دوید و نقش به سزایی در پیروزی پرگل تیمش داشت.

حالا مدافع سابق استقلال برای كسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ برتر می جنگد تا یك ركورد جدید در فوتبال كشور به ثبت برساند و به عنوان اولین كاپیتان استقلال به این ركورد دست یابد.

6 روز تا مسابقات كشتی فرنگی جهان – فرانسه

هلند با حسین ملاقاسمی می آید

تیم ملی كشتی فرنگی هلند با سر مربیگری حسین ملاقاسمی در مسابقات جهانی كرتل فرانسه حضور پیدا می كند.

ملاقاسمی كه چند سالی است در هلند اقامت می كند با قبول سرمربیگری تیم ملی كشتی فرنگی این كشور ، امسال در مسابقات جهانی حضور خواهد داشت. وی در این مسابقات هدایت سه كشتی گیر هلندی را بر عهده دارد.

حسین ملاقاسمی ( ابراهیمیان ) دارای مدال نقره مسابقات جهانی كشتی آزاد استانبول در سال 1957 است. وی همچنین در رقابت های كشتی فرنگی جهان در سال های 1961 و 1962 حضور داشت كه عنوان بهترین كشتی گیر را به خود اختصاص داد.

برتری تیم اسكی چمن  ایران بر آمریكا در مسابقات قهرمانی دنیا

اسكی باز ایرانی حاضر در مسابقات اسكی چمن قهرمانی دنیا در ایتالیا توانست در میان 50 اسكی باز برتر جهان به نتایج خوبی دست یابد .

رییس فدراسیون اسكی با بیان این مطلب گفت: با توجه به توسعه ورزش اسكی چمن در ایران و ركورد گیری های متعدد از ورزشكاران این رشته محمود غلامی با به دست آوردن حد نصاب لازم جهت شركت در مسابقات قهرمانی دنیا با مربی گری نظام صید به كشور ایتالیا اعزام شد و از آنجائی كه غلامی از تمرینات خوبی در ایران برخوردار بود توانست در جایگاه بهتری نسبت به تیم آمریكا و چند كشور اروپایی و آسیایی قرار گیرد .

ساوه شمشكی اضافه كرد:  تیم اسكی چمن ایران توانست بعد از  كشورهای ایتالیا اتریش سوئیس و جمهوری چك در مكان پانزدهم  انفرادی در رشته مار پیچ  كوچك قرار گیرد

كه كشورهایی همچون  آمریكا  و ژاپن را پشت سر گذاشت .

ساوه شمشكی در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی دنیا در سال 2005 گفت : در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در ایتالیا طی تشریفاتی پرچم فدراسیون اسكی جهانی جهت میزبانی ایران در سال 2005 به سر كنسولگری ایران در ایتالیا تحویل گردید .