تبیان، دستیار زندگی
مجمع عمومی باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه را برای مدت دو سال تعیین کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند

مجمع عمومی باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه را برای مدت دو سال تعیین کرد.

بخش ورزش تبیان

باشگاه پرسپولیس

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا؛ علی اکبر طاهری، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، حمید گرشاسبی، جعفر کاشانی و محمد حاجی بیگی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس هستند. پیش از این فرشید گل‌ زاده و منوچهر زادمهر عضو هیات مدیره بودند و جای خود را به حاجی ‌بیگی و روغنی دادند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه گذشته از انتخاب فهرست نهایی اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران خبر داده بود.

«محمدرضا داورزنی» گفته بود: اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده اند، اما تا زمانی که وزیر ورزش و جوانان احکام آنها را صادر نکند، نام هیچ فردی رسانه ای نمی شود.

وی در توضیح علت تاخیر در انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: ترکیب هیات مدیره جدید کار بسیار سختی بوده و محدودیت هایی وجود داشت، برخی افراد بازنشسته بودند یا در صورت انتخاب به عنوان عضو هیات مدیره دو شغله محسوب می شدند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه «باید فرآیند انتخاب افراد طی شود»، گفت: افرادی که مطرح هستند در حال حاضر مشغول به کار هستند و وزیر ورزش و جوانان به دنبال برطرف شدن محدودیت ها است و باید راهکار مناسب برای آن اندیشیده شود. داورزنی گفت: پس از آنکه فرآیند انتخاب افراد طی شد، اسامی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام می شود.


منبع: ایرنا