تبیان، دستیار زندگی
قائم مقام معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان دانش آموزی نیازمند مربی خلاق و نو آور است و موضوع تبادل تجربیات در اردوی ملی قطبی مورد توجه قرار گیرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سازمان دانش آموزی نیازمند مربی خلاق و نوآور است

قائم مقام معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان دانش آموزی نیازمند مربی خلاق و نو آور است و موضوع تبادل تجربیات در اردوی ملی قطبی مورد توجه قرار گیرد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

سازمان دانش آموزی نیازمند مربی خلاق و نوآور است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان رضوی، محمود علیگو در مراسم افتتاحیه اردوی ملی قطبی قطب 4 سازمان دانش آموزی در اردوگاه شهید  رجایی باغرود نیشابور گفت: امروزه  در کشور با بحران متفاوتی رو به رو هستیم که بخشی از آن به تربیت اجتماعی وابسته است.

قائم مقام معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تنها جایی که ادعای تربیت اجتماعی دانش آموزان را دارد، سازمان دانش آموزی است این سازمان تمام ظرفیت ها را برای  تربیت دانش آموزان در این ساحت مهم دارد.

علیگو ضمن تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی درکشور گفت: تربیت دانش آموز در این حوزه بدون خود تنظیمی اقتصادی مربیان وآموزش آن به دانش آموزان محقق نمی شود.

وی تربیت اجتماعی را محور فعالیت های سازمان دانش آموزی عنوان کردوگفت: در سال جدید تحصیلی تربیت اقتصادی را به عنوان بخشی از تربیت اجتماعی در دستور کار قرار می دهیم.

قائم مقام معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر ارزش برگزاری اردو های ملی قطبی، این اردو ها را فضای مناسبی برای تبادل تجربه دانست و گفت: سازمان دانش آموزی نیازمند مربی خلاق و نوآور است و باید برای استفاده از این نوآوری ها تبادل تجربیات در حوزه های مختلف مخصوصا جذب و ساماندهی در اردوهای ملی مورد توجه قرارگیرد.

گفتنی است؛ اردوی ملی قطبی در 4 گروه با حضور3000 نفر از مربیان پیشتاز، دانش آموزان پیشتاز مربیان فرزانه و دانش آموزان فرزانه 6 استان گلستان خراسان رضوی،خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان سمنان به میزبانی خراسان رضوی به مدت 20 روز در باغرود نیشابور برگزار می شود.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش