تبیان، دستیار زندگی
وب سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) کتاب داستان «لذت دیدار ماه» را که در کتاب «زیارت قبور، بین حقیقت و خرافات»نوشته شده را معرفی ونقد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«لذت دیدار ماه» در تبیان

وب سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) کتاب داستان «لذت دیدار ماه» را که در کتاب «زیارت قبور، بین حقیقت و خرافات»نوشته شده را معرفی ونقد کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

کتاب لذت دیدار ماه

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بخش کتاب و کتابخوانی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این کتاب را در قالب مقاله ای معرفی کرده است.

منیژه خسروی در مقاله معرفی این کتاب می نویسد:«کتاب «لذت دیدار ماه» در جهت رد کتاب «زیارت قبور، بین حقیقت و خرافات» نوشته شده است. در ابتدای کتاب ماجرای اینکه چه اتفاقی افتاد که نویسنده به فکر نوشتن این کتاب شد، آمده است. جوانی، کتابی در دست دارد که می‌گوید زیارت قبور کاری خرافه‌پرستی است و کسانی که گفته‌اند ائمه را زیارت کنید، همه افرادی بی‌دین و فاسق بوده‌اند. این جریان، شروعی بود برای تحقیق نویسنده و نوشتن کتاب. این کتاب با آوردن حدیثی از کتاب «عیون اخبار الرضا علیه السلام» از «شیخ صدوق» و با علم «رجال شناسی» گفته‌های کتاب «زیارت قبور، بین حقیقت و خرافات» را رد می‌کند. کتاب همانند دیگر کتاب‌های مهدی خدّامیان آرانی‌ حالت داستان دارد و نویسنده و خواننده همراه با هم به سفر می‌روند و نویسنده وقایع را بیان می‌کند. در پایان کتاب قسمتی از مطالعات علمی و تخصصی نویسنده به زبان عربی بیان شده است تا افراد علاقه‌مند بتوانند اطلاعات بیشتری در رابطه با حدیث فضیلت زیارت کسب کنند.»

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این کتاب به اینجا مراجعه کنند.