تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا آقامیری در آستانه ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از تلاش موسسه تبیان برای ترویج سیره عملی سلطان سریر ارتضا از طریق تولید محتوای شایسته خبر داد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلاش تبیان برای ترویج سیره عملی امام رضا(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا آقامیری در آستانه ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از تلاش موسسه تبیان برای ترویج سیره عملی سلطان سریر ارتضا از طریق تولید محتوای شایسته خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سیزدهم مردادماه سال جاری مقارن با یازدهم ذی القعده و سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه آلاف تحیه و الثناء) ست.

مدیرعامل موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان با تبریک دهه کرامت گفت: این ایام و ولادت مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) نوید بخش رفعت و مهربانی امام هشتم شیعیان بوده و وجود این امام همام در سرزمین ایران، پیام آور مهر و دوستی برای ایرانیان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری توجه به زندگی ائمه و الگوبرداری از آن را برای تمامی وجوه زندگی مفید دانست و افزود: ائمه معصومین(ع) بهترین الگو برای زندگی و سعادت بشر هستند و مقام معظم رهبری هم بر ضرورت شناخت زندگی ائمه و سیره عملی اولیای خدا همواره تاکید کردند که همین موضوع سبب شده تا موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان به‌عنوان بزرگترین موسسه فرهنگی مجازی کشور، به این موضوع مهم بیشتر بپردازد.

آقامیری ایجاد بخشهای ویژه در سایت پرطرفدار تبیان را یکی از وجوه پرداختی به سیره ائمه هدی(ع) نامید و تصریح کرد: تبیان با تکیه بر تاکیدات مقام معظم رهبری و در راستای عمل به رسالات فرهنگی خود، توجه به سیره عملی ائمه و شناخت صحیح از زندگی امامان شیعه را مورد توجه قرار داده و در تمامی مطالب و فعالیتهای خود آن را دنبال می‌کند. در سایت تبیان هم بخشهای ویژه ای به منظور ترویج سبک زندگی ائمه اطهار(ع) راه اندازی شده که مخاطبان خاص خود را دارد.

مدیرعامل موسسه تبیان با اشاره به تولید محتوای دینی در سایت تبیان گفت: در سایت تبیان روزانه مطالب متنوعی در خصوص وجوه مختلف زندگی ائمه اطهار(ع) خصوصا حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) منتشر می‌شود که از دیدگاه جوانان و متناسب با اقتضائات زمانه به سیره علمی و عملی زندگی حضرت می پردازد. این مطالب با بازخورد خوبی از سوی مخاطبان مواجه بوده و حتی توانسته برخی نیازها و شبهات زندگی آنان را نیز رفع نماید.

گفتنی است وب سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان از نخستین روزهای تاسیس و با ایجاد صفحه ای ویژه مشهد مقدس و حضرت ثامن الحجج(ع)، به سلطان سریر ارتضا عرض ارادت کرد.