تبیان، دستیار زندگی
ود نماینده قم از برگزاری همایش بزرگ اصولگرایان در آینده نزدیک در این شهر خبر داد. به گزارش مهر حجت ‌الاسلام علی بنایی در قم، تصریح کرد: ائتلاف بزرگ پیروان امام و رهبری استان قم در راستای پاسخ به رهنمود‌های حکیمانه مقام ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش بزرگ اصولگرایان در قم برگزار می ‌شود

نماینده قم از برگزاری همایش بزرگ اصولگرایان در آینده نزدیک در این شهر خبر داد.

به گزارش مهر حجت ‌الاسلام علی بنایی در قم، تصریح کرد: ائتلاف بزرگ پیروان امام و رهبری استان قم در راستای پاسخ به رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ اتحاد، انسجام و وحدت ملی تمام نیرو‌های انقلاب و بسط گفتمان اصولگرایی همایش بزرگ اصولگرایان استان قم را تدارک و برنامه‌ ریزی کرده است .

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از همه نخبگان علمی، فرهنگی، سیاسی و تشکل‌ های معتقد به نظام ولایت متواضعانه می ‌خواهیم تا در این همایش به بررسی مجدد ابعاد و شاخصه‌ های اصولگرایی بپردازند و با ترسیم خط مشی نوین راه‌های جدید و افق ‌های نو را برای تعمیق و بسط اصولگرایی، تعامل و وفق ملی ترسیم نمایند.

بنایی در تبیین اهداف برگزاری همایش بزرگ اصولگرایان گفت: مقام معظم رهبری برای اولین بار به تبیین جامع و کامل اصولگرایی پرداختند و مفهوم و محتوای آن را توضیح و توسعه دادند به گونه ‌ای که اصلاح طلبان را اصولگرا و اصولگرایان را اصلاح طلب توصیف کردند و چتر خانواده انقلاب را آنقدر گسترش دادند تا همه اشخاص و گروه ‌هایی که دل در گروی انقلاب اسلامی دارند، در زیر این پرچم فراخوانده شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تفسیر صحیح و تعیین چارچوب واقعی اصولگرایی مطابق با تعاریف و رهنمود‌های رهبری را مهم توصیف کرد و افزود: هرچه درباره شاخصه‌ های اصولگرایی بیشتر بحث شود ما از خطر سطحی‌ نگری و عوام زدگی، رهایی یافته و تداوم انقلاب تضمین می ‌یابد.

وی تأخیر در تبیین مواضع اصولگرایی را موجب ایجاد اختلاف در بین اصولگرایان مجلس، دولت، احزاب و شخصیت‌ های حقیقی و حقوقی ذکر کرد و گفت: با توجه به نزدیک بودن دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، لزوم آگاهی بخشی و بررسی عملکرد این دو نهاد در شرایط کنونی بسیار ضروری است.

حجت‌ الاسلام علی بنایی در پایان، اطلاع‌ رسانی در خصوص پرونده هسته ‌ای ایران و بسته پیشنهادی اروپا را از دیگر اهداف برپایی همایش بزرگ اصولگرایان دانست.