تبیان، دستیار زندگی
فاطمه انصاری در ماده پرتاب وزنه، کلاس های ادغامی F۴۲/۴۷ به نشان طلا دست یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری ایران را صاحب مدال طلا کرد

فاطمه انصاری در ماده پرتاب وزنه، کلاس های ادغامی F۴۲/۴۷ به نشان طلا دست یافت.

بخش ورزشی تبیان
پرتاب دیسک

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر؛ سه نماینده کشورمان در سومین روز از رقابت های رقابت های جهانی دو و میدانی جوانان دارای معلولیت، سه نشان رنگارنگ به ارمغان آوردند.

فاطمه انصاری در رقابت های گروه زیر ۱۸ سال، در ماده پرتاب وزنه، کلاس های ادغامی F۴۲/۴۷ با رکورد ۸ متر و ۹۳ سانتی متر به نشان طلا دست یافت و نماینده مکزیک با رکورد ۸ متر و ۴۶ سانتی متر دوم شد.

مرضیه قاسمی، دیگرنماینده کشورمان در رقابت های این ماده با رکورد ۶ متر و ۷ سانتی متر به عنوان سوم دست یافت و بر اساس قانون منفی یک، از دست یابی به مدال بازماند.

اشکان چراغی نقره گرفت

در ادامه ی رقابت های نوبت صبح، اشکان چراغی، در رقابت های پرتاب دیسک گروه زیر ۲۰ سال، کلاس های ادغمی F۳۵/۳۸ با حریفان روبرو شد و با رکورد ۳۱ متر و ۹۸ سانتی متر به نشان نقره دست یافت. نماینده مکزیک با ۴۲ متر و ۸۷  سانتی متر اول شد و نشان برنز به نماینده آرژانتین با رکورد ۳۶ متر و ۸۵ سانتی متر رسید.

فتحی برنزی شد

محمد فتحی گنجی نیز در مسابقات ماده پرتاب وزنه، گروه زیر ۲۰ سال، کلاس های ادغامی F۴۲/۴۶ ، با رکورد ۱۰ متر و ۳۳ سانتی متر به نشان برنز دست یافت. نماینده آمریکا با رکورد ۱۰ متر و ۹۵ سانتی متر اول شد و نشان نقره به نماینده بلاروس با رکورد ۱۰ متر و ۸۱ سانتی متر رسید. کاروان ایران تا کنون موفق به کسب ۳ نشان طلا، ۳ نقره و ۳ برنز شده است.

سایر رقابت های نمایندگان کشورمان در روز سوم  در نوبت عصر در حال پیگیری است.

رقابت های دو ومیدانی جوانان دارای معلولیت جهان از ۱۲ مرداد ماه به میزبانی شهر نوتویل در کشور سوئیس، با حضور ۲۷۵ ورزشکار از ۴۱ کشور جهان آغاز شده و تا ۱۵ مرداد ماه در جریان است.

کاروان ایران نیز با ۲۰ ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و ۴ ورزشکار در بخش نابینایان و کم بینایان در این رقابت ها حضور دارد.


منبع: مهر